ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۷
564 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی چریکی : در بازاریابی از طنز استفاده نکنید!

ما بازاریابی را سراغ داریم که تنها با استفاده از چهار ترفند بازاریابی ماهیانه بیش از ۱,۵ میلیون دلار به دست می آورد. او بازاریاب فروشگاه تخت خواب مام اند پاپ است. چهار ترفندیی که او استفاده می کند عبارتند از:

با پیام های بازرگانی رادیویی مردم را به وبسایت و نمایشگاه او دعوت می کنند.
وبسایت او به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ می دهد و آنها را به دیدن نمایشگاه هدایت می کند.
فروشندگان آموزش دیده از ظرفیتی که توسط رادیو و وبسایت به وجود آمده است به خوبی بهره برداری می کنند.
هدیه هایی از قبیل لحاف، ملافه، دو بالش و دو رو بالشی باعث می شوند که مشتریان از این خرید برای دیگران هم تعریف کنند و اصطلاحا بازاریابی شفاهی(بازاریابی دهان به دهان) انجام دهند.

فکر می کنید ترکیب این ترفندهای بازاریابی خیلی گران تمام می شود؟ باید بگوییم که نه، خیلی گران تمام نمی شود ولی به شدت موثر واقع می شود. بنابراین به عنوان یک بازاریاب چریک این باید هدف شما باشد: بازاریابی ای بازاریابی است که خیلی پرهزینه نباشد و در عین حال خیلی موثر باشد. این امر تقریباً آسان به نظر می رسد، اما ترکیب مناسب ترفندهای بازاریابی به آسانی اتفاق نمی افتد .

بازاریابی چریکی تمام روش هایی مناسب و ممکن برای ارتباط همه جانبه و دستیابی به مخاطبان هدف را در بر می گیرد. شما به عنوان یک بازاریاب چریک باید تمام ترفندهای بازاریابی موجود را بدانید، آنها را تجربه کنید و مشخص کنید که ترکیب کدام ترفندها، بیشترین سود را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

پس از بررسی تمام راهکارهای بازاریابی و انتخاب بهترین ترفندها برای کسب و کار خود؛ باید به این نکته مهم توجه کنید، نکته ای که بسیاری از کسب و کارها فقط به علت نادیده گرفتن اش شکست خورده اند و آن، این است که در بازاریابی از طنز استفاده نکنید. اگر از طنز در بازاریابی خود استفاده کنید مردم جک و طنز جالب شما را بازگو خواهند کرد نه پیشنهادی که ارائه می کنید. اگر شما در بازاریابی از طنز و مزاح استفاده کنید، برای بار اول یا شاید بار دوم جالب خواهد بود و بعد از آن آزار دهنده و تکراری می شود.

همین افراد فکر می کنند که این نوع بازاریابی مردم را به باهوش و زیرک بودن دعوت می کند. این فکر را از ذهن تان پاک کنید. افراد با مزه ترین قسمت بازاریابی شما را به خاطر می سپارند اما این پیشنهاد شماست که آنها باید به خاطر بسپارند.

همیشه این نکته مد نظرتان باشد : طنز و شوخی یک انگل بازاریابی است که توجه و دقت را از پیشنهاد شما می مکد.

(منبع: بازاریاب چریکی، اثر جی کنارد لوینسون)

ادامه ی مقالات “بازاریابی چریکی” را دنبال کنید…

 

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *