ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۶
431 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه با هدف‌گذاری موفق شوید؟

بگذارید راز هدف‌گذاری را برایتان افشا کنم. اگر ندانید به دنبال چه‌چیزی هستید، هیچ‌گاه به آن نمی‌رسید. ما انسان‌ها به صورت ذاتی، موجوداتی هدفمند هستیم. ذهن‌تان سعی می‌کند دنیای بیرونی شما را با چیزی که در دنیای درون‌تان وجود دارد، تطبیق دهد. وقتی ذهن‌تان را طوری تنظیم کنید که همواره به‌دنبال چیزهایی که می‌خواهید، باشد؛ همان‌ها موجودیت بیرونی می‌یابند و شما قادر خواهید بود آن‌ها را ببینید. در واقع مورد هدف‌گذاری شده توسط شما احتمالا اطراف شما وجود داشته است؛ اما ذهن و چشمان‌تان قادر به دیدن آن نیست. قانون جذب نیز همین‌طور عمل می‌کند. این قانون جادو جمبل نیست. خیلی ساده‌تر و عملی‌تر از این حرف‌ها است.

ما هر روزه توسط میلیاردها پیام‌صوتی، تصویری و فیزیکی احاطه می‌شویم. برای این‌که دیوانه نشویم تقریبا ۹۹.۹ درصد آن‌ها را نادیده می‌گیریم. در واقع آن دسته از پیام‌هایی را می‌بینید، می‌شنوید یا تجربه‌شان می‌کنید که ذهن‌تان بر روی آن‌ها متمرکز است.

منطقی است و اصلا جادویی درکار نیست. ذهن شما در دنیای درون‌تان به هر چیزی فکر کند؛ در دنیای بیرون هم به همان توجه می‌کند و قادر خواهید بود آن را ببینید.

تا حالا شده برای خرید خودرو به نمایشگاه سر زده باشید و مشاهده کنید که تعداد زیادی از همان مدل خودرو که شما آن را پسندیده‌اید در خیابان‌ها دیده می‌شوند؟ در واقع انگار ناگهان چندین و چند نمونه از آن ماشین به خیابان‌ها ریخته شده است. توضیحی منطقی در این خصوص وجود دارد، این ماشین‌ها همیشه در خیابان‌ها حضور داشته‌اند، اما شما به آنها توجه نمی‌کردید تا وقتی که قصد خرید همان مدل را پیدا کردید. انگار قبلا برای شما وجود نداشتند.

وقتی هدف‌هایتان را مشخص می‌کنید، به ذهن خود این فرصت را می‌دهید که به آن فکر کند. به ذهن‌تان چند جفت چشم می‌دهید که انسان‌ها، شرایط، گفتگوها و ایده‌های جدید را ببیند. به این صورت دنیای بیرون‌تان با دنیای درون‌تان که همان هدف‌تان است، منطبق می‌شود. مطلب به همین سادگی است، اما مسئله اینجا است، پس از اینکه هدف‌تان را مشخص کردید، چطور چیزهایی که می‌بینید، ایده ها و تجاربی که در اطرافتان وجود دارد، وارد زندگیتان کنید؟

با این برنامه شما را راهنمایی می‌کنم که چطور با وجود سختی‌ها مطمئن باشید فرمولی دقیق برای رسیدن به جسورانه‌ترین اهدافی که رویایش را در سر می‌پرورانید، در دست دارید. بیایید در آینه به خودتان نگاه جدیدی بیندازید و با خود قدیمی‌تان خداحافظی کنید. با این برنامه زندگی‌تان دیگر مثل قبل نخواهد بود.

به شما هشدار می‌دهم که در این راه باید جدی و مصمم باشید. این تغییر قابل توجه در زندگی‌تان را جدی بگیرید. دسترسی به استعدادهای بزرگ، اما نهفته خود را باید جدی بگیرید. تغییر طرز فکر و الگوهای رفتاری قدیمی‌تان و گرفتن تصمیم‌های جدید را جدی بگیرید. هم‌اکنون وقت آن است که رفتارهای جدیدی در خودتان ایجاد کنید، مهارت‌های تازه‌ای یاد بگیرید و برای رسیدن به اهداف‌تان دست به اقدامات جدیدی بزنید.

(منبع: امسال تکرار نخواهد شد، دارن هاردی)

در ادامه مقالات خلق بهترین سال زندگی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *