ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
460 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش : اهمیت زبان

زبان یک چیز عجیب و غریب است. ویلیام جیمز، فیلسوف می گوید: زبان نادرترین و گرانترین منبعی است که تاکنون برای مقاصد ارتباطی کشف شده است.

خیلی مهم است که شما و مشتری، دقیقا بر روی قراردادی که امضا کرده اید، توافق داشته باشید. اما اینجا می خواهم در مورد مطلبی صحبت کنم که مهم تر از زبان قرارداد است و آن هم جرات است. در مثالی که در مقاله ی گذشته زدیم، فروشنده به لحاظ فنی درست می گوید، اما زبان قرارداد در این مورد نامشخص است.

چیزی که فروشنده باید به آن پاسخ دهد، جرات قبول توافق نامه است. مشتری به اجناس در یک ژوئن نیاز دارد؛ در حالیکه فروشنده آنها را دیر تحویل می دهد، شخص فروشنده برای اصلاح این وضعیت چه کاری می تواند انجام دهد؟ فروشنده باید به حق تقدم مشتریان خود توجه کند. باید با مشتری در مورد وضعیت پیش آمده تلفنی صحبت کند و واقعا هر کاری که بهتر است برای بهبود وضعیت انجام دهد.

وقتی مشتری خشمگین است، یک سری قواعد اساسی برای مدیریت مثبت این موضوع ناخوشایند وجود دارد:

۱.با خشم مشتری همراه شوید. به طور کلی همدردی با مشتری هنگام عصبانیت، ارزش نهادن به پول هایی است که مشتری خرج کرده است. سعی کنید شرایطی را که باعث عصبانیت مشتری شده، روشن کنید و به هر نحوی آنها را از بین ببرید. مشتری از کوتاهی شرکت شما عصبانی است، و می خواهد شما متوجه شوید.

۲.جزئیات را بپرسید. این کار به شما کمک می کند تا به خوبی مشکلات را حل کنید و برای مشتری توضیح دهید که شما به طور جدی آن را پیگیری می کنید و دنبال یک پاسخ ساده نیستید.

۳.پیشنهاد مشتری را بپرسید که چه کمکی از دست شما برمی آید. این به آن معنی نیست که شما هر کاری که مشتری گفت انجام بدهید؛ زیرا هر کسی با توجه به خواسته های خود درک متفاوتی دارد. به دقت به پیشنهادهای مشتری گوش دهید و هرگز آنها را فراموش نکنید و به مشتری نشان دهید که شما نیز به اندازه ی او خواهان حل مشکل هستید.

۴.معذرت خواهی نکنید. مشتری نمی خواهد در این وضعیت این جمله را بشنود که تولید به وسیله اعتصاب در دستگاه های مولد شرکت شما در تایلند و یا به وسیله جاده های طوفانی و یخی به تاخیر افتاده است. همه ی اینها ممکن است درست باشد، اما بیان عذرخواهی ممکن است این پیام را به مشتری ارسال کند که شما می خواهید مشکل داخل شرکت را بسیار مهم تر از مشکل مشتری نشان دهید و او این موضوع را باور نمی کند.

تنها با رعایت موارد فوق، شما می توانید موضوع قرارداد را پیش بکشید.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *