ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۳
460 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

۱۰ نکته برای هدف‌گذاری – قسمت دوم

در قسمت اول ۱۰ نکته برای هدف‌گذاری پنج مورد از آن نکات را نام بردیم. در ادامه این مقاله می‌توانید پنج مورد دیگر نکات مهم در هدف‌گذاری را مطالعه نمایید:

  • درباره اهداف‌تان اطمینان پیدا کنید. خیلی از انسان‌ها هدف‌هایی را انتخاب می‌کنند و به نظرشان می‌رسد که هدف‌های درستی را انتخاب کرده‌اند؛ هر چند علاقه چندانی به آن‌ها ندارند. به هدف‌هایی فکر کنید که از صمیم قلب آن‌ها را دوست دارید. اجازه ندهید همکاران‌تان، خانواده یا جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، ایده‌آل‌هایشان را به شما تحمیل کنند. اگر هدف‌هایتان از ته دل‌تان نباشد، خلاقیتی به کمک‌تان نخواهد آمد. این موضوع در نهایت شما را عصبی می‌کند و باعث می‌شود، فکر کنید که انسان ناموفق و یا حتی شکست‌خورده‌ای هستید.

میکل آنژ: «خطرناک‌ترین واقعه برای اغلب ما این نیست که چون اهداف‌مان خیلی بزرگ هستند، به آن‌ها نمی‌رسیم. بلکه خطرناک‌ترین واقعه این است که به هدف‌های کوچک‌مان نرسیم.»

  • مطمئن شوید اهداف‌تان با ارزش‌هایتان تناقضی نداشته باشد. برخی هدف‌ها ارزش پیگیری ندارند. باید مطمئن شوید که ارزش‌هایتان را به خاطر مسئولیتی زیر پا نگذارید. در واقع هدف‌هایتان باید با ارزش‌ها و استانداردهای شما همخوانی داشته باشند. اگر این‌طور نباشد، به زودی خواهید دید که علاقه خود را به آن هدف از دست خواهید داد.

لئوناردو داوینچی: «موانع ما را نابود نمی‌کند. بلکه باعث می‌شوند که تصمیم‌های جدی‌تری بگیریم. کسی که مصمم است دیگر نظرش عوض نخواهد شد.»

  • از جنگیدن هراس نداشته باشید. بهترین روز زندگی روزی است که جنگ و مبارزه‌ات را پیدا کنی. با دست کشیدن از مبارزه همه ما تبدیل به انسان‌های تنبل، چاق و بی‌تحرک می‌شویم که هدف، اشتیاق و توان خود را از دست داده اند. هرکسی به یک حریف نیرومند و با ارزش نیاز دارد. یک حریف خوب دلیلی برای مبارزه است. شما را وادار می‌کند به اعماق وجودتان سر بزنید و مهارتها، استعدادها و قابلیت‌های خود را تا حد ممکن قوی کنید. مبارزه، شخصیت‌تان را به چالش می‌کشد و به شما انگیزه می‌دهد.

    من شما را با سوالاتم به چالش دعوت می‌کنم. چه چیزهایی در زندگی شما ارزش مبارزه دارند؟ به عنوان یک دشمن چه نقاط قوت و ضعفی در خانواده، جامعه، صنعت و یا حتی دنیا می‌بینید؟

    مبارزه‌گر خودتان را پیدا کنید. بگذارید این دشمن خون شما را به جوش آورد. اجازه دهید، باعث شود تا جایی که می‌توانید با آن بجنگید.

  • باورهایی که محدودتان می‌کند، رها کنید. یک داستان برایتان تعریف می‌کنم. خانواده‌ای توله‌سگ کوچک‌شان را همیشه با یک طناب هشت متری به درختی می‌بستند. سگ وقتی بزرگ شده بود، دیگر می‌دانست تا چه فاصله‌ای می‌تواند از درخت دور شود. بزرگ‌تر که شد، آن خانواده تصمیم گرفتند که آزادش کنند، اما فقط طناب را از درخت باز کردند و قلاده هنوز به گردن سگ بود. آن‌ها فکر می‌کردند سگ دیگر خوشحال و آزاد شروع به دویدن می‌کند، اما او فقط تا همان هشت متر رفت و بعد ایستاد. آن سگ دیگر آزاد شده بود، اما هنوز خودش متوجه این موضوع نشده بود.
  • نترسید. به‌عنوان نکته آخر از شما می‌خواهم که بخش کوچکی از کتاب «بازگشت به عشق» ماریان ویلیامسون که در پایین آورده شده را، بخوانید.

    «بزرگ‌ترین ترس‌مان این نیست که کامل نیستیم؛ بلکه این است که ما بسیار قدرتمند هستیم. روشنایی‌هایمان است که ما را می‌ترساند نه تاریکی ما.» از خودمان می‌پرسیم، ما که هستیم که بخواهیم باهوش، مستعد و شاهکار باشیم؟ ما اشرف مخلوقات خداییم. این کار درستی نیست که ما خودمان را کوچک نشان دهیم تا دیگران احساس ضعف نکنند. همه باید بدرخشیم. همه به دنیا آمده‌ایم که زیبایی و عظمت خدایی که درون ما جریان دارد را به دیگران نشان دهیم. نه اینکه فقط در بعضی‌ها این توانایی باشد. در همه انسان‌ها این توانایی وجود دارد. وقتی ما نور و روشنایی وجود خود را به دیگران نشان می‌دهیم، به دیگران هم این اجازه را می‌دهیم که همین کار را انجام دهند. وقتی ما از ترس‌های خودمان رها شویم، حضورمان به صورت خودکار دیگران را آزاد می کند.

(منبع: امسال تکرار نخواهد شد، دارن هاردی)

در ادامه مقالات خلق بهترین سال زندگی همراه ما باشید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *