ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۵
739 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

رسیدن به هدف، به این که شما چه می‌کنید، ارتباط ندارد

اولین چیزی که پس از نوشتن اهداف بر روی کاغذ، به ذهن هر کسی می‌رسد؛ این است «حالا چه کار باید بکنم که به این اهداف دست یابم؟» متاسفانه این سوال درستی نیست. می‌خواهم روزی از زندگی‌ام را برای شما تعریف کنم که زندگی‌ام تغییر کرد، به این امید که شاید زندگی شما هم با شنیدن آن تغییر کند. این روز برای من در نوامبر سال ۱۹۹۴ اتفاق افتاد. در آن روز مردی را دیدم که بعدها مربی شخصی‌ام شد؛ آن مرد جیم ران بود. هدفم از شرکت در آن مراسم آشنایی با جیم نبود، بلکه آمده بودم حامیان آن مراسم را ملاقات کنم. به همین دلیل باید تا آخر مراسم صبر می‌کردم. نشستم و به سخنرانی این مرد با موهای خاکستری‌اش گوش کردم. مردی با صدایی گیرا با نطقی حرفه‌ای درباره اصول موفقیت سخنرانی می‌کرد.

مطالبی که او گفت؛ مرا بر جایم میخکوب کرد. او از حضار پرسید: «کدام یک از شما بیشتر می‌خواهید؟» فکر کردم منظورش موفقیت، پول یا چیزهای دیگر است. گوش کردم که ببینم برای رسیدن به این‌ها باید چه کار کنم. یادم می‌آید که تا آن موقع تا حدی موفقیت نصیب من شده بود، اما آن را با تلاش بسیار به دست آورده بودم.

بسیار کار کرده وخیلی شکست خورده بودم. برای این‌که به آن‌جا برسم، در کارها خیلی لجاجت می‌کردم. با کار زیاد به آن‌جا رسیده بودم؛ اما جیم نظر متفاوتی داشت.

او در ادامه گفت: «اگر می‌خواهید بیشتر داشته باشید، باید بیشتر باشید.» موفقیت، انجام یک برنامه نیست. تبدیل شدن به یک برنامه است. کاری که انجام می‌دهید، اهدافی که دنبال می‌کنید، همه و همه از شما فاصله می‌گیرند. دقیقا مثل دنبال کردن یک پروانه است.

موفقیت چیزی است که توسط شخصیت‌تان آن‌را جذب می‌کنید. باید با تمام وجود، جزیی از برنامه باشید. این که برنامه‌هایتان جزیی از شما باشند، اصلا درست نیست. اولین باری بود که چنین نظر برعکس و متفاوتی را می‌شنیدم.

قبل از اینکه بتوانید چیزی را داشته باشید، باید کارهایی را انجام دهید و قبل از این‌که بتوانید کاری را انجام دهید، باید صفاتی را داشته باشید. آیا آماده‌اید فردی شوید که می‌تواند به هدف‌هایش برسد؟

لس براون: «برای رسیدن به چیزی که قبلا هیچ وقت آن را نداشته‌اید، باید آن کسی شوید که هیچ‌گاه نبوده‌اید.»

(منبع: امسال تکرار نخواهد شد، دارن هاردی)

در ادامه مقالات خلق بهترین سال زندگی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *