ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
409 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گسترش و ارتقاء سطح نام تجاری شما

کتاب خرقه ی سرخ The Red Tent، اولین رمان از یک نویسنده ی گمنام به نام آنیتا دیامانت بود. کتاب فروش خوبی نداشت و در نوبت خمیر کردن قرار گرفت. وقتی ناشر، به دیامانت پیشنهاد کرد که به ازای هر کتاب باقی مانده، یک دلار به او پرداخت کند، او پیشنهاد کرد که در عوض، نسخه هایی از کتاب را برای رحانیون یهودی بفرستد.

این کار موثر واقع شد، و دو سال و نیم پس از انتشار، این کتاب وارد لیست پر فروش ترین ها شد. کتاب دیگری به نام رقص با سگ سفید To Dance with the white Dog اثر Terry Kay، شش سال در ژاپن در حالت سکون به سر می برد. تا اینکه یک کتاب فروشی در ژاپن تصمیم گرفت، تا نقدی در مورد این کتاب بنویسد. در نتیجه طی یک ماه، ۴۷۱ نسخه از آن فروش رفت، که این رقم برای یک کتاب فروشی کوچک، حیرت آور است.

بعدها این نقد به پیشنهاد یک کارمند در کتاب فروشی، در یکی از روزنامه ها به چاپ رسید، و همین کار باعث شد میلیون ها نسخه از این کتاب به فروش برسد.

آیا یک جرقه ی کوچک می تواند باعث شعله ور شدن آتش اطلاع رسانی و فروش این تعداد کتاب شود؟ بله می تواند. اما متاسفانه، زمانی که یک نام تجاری به اوج قله ی موفقیت خود می رسد، مدیریت سعی می کند رد پاهایی را که باعث رسیدن این نام به آنجا شده، پاک کنند. آنها دوست دارند تظاهر کنند که این نام موفق و در اوج زاده شده است.

جایگاه کلیدی

در روابط عمومی امروزی، یکی از شگردهای بسیار موثر، پیدا کردن یک جایگاه کلیدی و ویژه در یکی از انواع رسانه هاست.

در آوریل سال ۱۹۹۷، در بخش Marketplace روزنامه ی وال استریت، داستان مفصلی درباره ی پیتزای پاپا جان Papa John، تحت عنوان “عامل موفقیت پیتزا فروشی زنجیره ای محبوب مردم، خوش طعمی آن است” به چاپ رسید، شعار پیتزا فروشی های پاپا جان این بود: “مواد اولیه ی بهتر، پیتزای بهتر”.

در پیتزاهای آنها به جای رب گوجه، از گوجه فرنگی تازه استفاده می شد و به جای مخلوطی از پنیرهای مختلف، صد در صد پنیر ماتزارلا بکار می رفت. به جای خمیر یخ زده هم، خمیر به شکل تازه و روزانه و با استفاده از آب تصفیه شده تهیه می شد.

با گذشت زمان، داستان کلیدی به چند داستان و مطلب دیگر تقسیم شد. اما هیچ گزارشگری بدون ارجاع به مطلب اولیه که در وال استریت ژورنال به چاپ رسید، مطلبی ننوشت.

به راحتی می توان در مورد مایه ی اصلی موفقیت پاپا جان دچار استباه شد. این موفقیت به خاطر آشکار سازی مواد اولیه و در نتیجه محصول نبوده، خمیر مایه ی داستان این بود که پیتزا پاپا جان در نوع خود اولین بوده است.

حال مزایای این پیتزا، به کمک جایگاه اول آن در این صنعت می آید. این عنصرِ پیشگامی بود که باعث برد پاپا جان در نبرد اطلاع رسانی شد. شما مشهور نخواهید شد، مگر اینکه در چیزی اولین باشید.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *