ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۲۱
875 بازدید
۱۴ دیدگاه
اشتراک گذاری

مدیران موفق را مربی می‌نامند و کمتر کسی آن‌ها را رئیس خطاب می‌کند. انتظار بر این است که آن‌ها به افراد دستور‌العمل دهند، آن‌ها را راهنمایی، توصیه و تشویق کنند تا آن‌ها عملکرد خود را بهبود بخشند. اگر یک مدیر بخواهد به یک مربی تبدیل شود چه باید بکند؟

به صورتی دقیق‌تر ویژگی‌های مربی موفق چیست؟

اگر قرار باشد مدیران کارکنان خود را یاری دهند تا آن‌ها بتوانند در کار خود موفق شوند، باید دارای سه مهارت کلی باشند. این مهارت‌های کلی در زیر ارائه شده است.

۱) توانایی در تجزیه و تحلیل راه‌هایی که می‌توان عملکرد و توانایی‌های کارکنان را بهبود بخشید. مربی در پی فرصت‌هایی است که کارمند بتواند عملکرد خود را بهبود بخشد.

۲) توانایی در ایجاد محیطی سازگار. مسئولیت مربی این است که هر نوع مانعی که بر سر راه پیشرفت کارمند قرار دارد، از میان بردارد و محیط یا جوی به وجود آورد که عملکرد او را بهبود بخشد.

۳) توانایی در اعمال نفوذ بر کارمند برای تغییر رفتار.

برای اینکه مربی باشید نه رئیس پیشنهادهای دیگری نیز داریم:

باید مسیر بهبود همیشگی و دائمی باشد و کارکنان تشویق شوند که پیوسته مسیر تعالی را بپیمایند و در مورد عملکرد آنان هیچ نقطه آخر یا نهایی وجود نداشته باشد.

کارهای سخت را به صورت اجزای کوچک‌تر در آوریم. اگر کارهای سخت و پیچیده به صورت یک سلسله کارهای ساده‌تر درآیند و به تدریج گام‌های مشکل و سخت برداشته شود، کارکنان تمایل بیشتری نشان خواهند داد که به صورتی راحت‌تر مسیر موفقیت را بپیمایند.

مشخص نمایید که کیفیت کارهایی که از کارکنان می‌خواهید چیست. اگر قرار است از کارکنان بخواهید رک و راست باشند، نسبت به کار متعهد و مسئولیت‌پذیر باشند، باید آن‌ها را روشن کنید.

سعی شود تا وضع به گونه‌ای درآید که کارمند در سایه اشتباهات خود مطالب تازه بیاموزد و به هنگام ارتکاب اشتباه احساس تنبیه شدن نکند.

(منبع: رفتار سازمانی ترجمه‌ی دکتر علی پارساییان و دکتر سید محمد اعرابی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

14 پاسخ به “مدیر یا مربی؟”

  1. مهمان گفت:

    هر مربی ای میتونه مدیر باشه ولی هم مدیری نمیتونه مربی باشه!!!
    ممنون از مطلب خوبتون

  2. مهمان گفت:

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

  3. مهمان گفت:

    کاملا موافقم که مدیر میتونه مربی خوبی باشه ..

  4. مهمان گفت:

    متشکرم از مطالبی که به اشتراک میذارید،موفق باشید

  5. مهمان گفت:

    با سلام و درود فراوان خدمت دست اندرکاران وبسایت ممنون از اطلاعاتی که به اشتراک میگذارید پیروز و سربلند باشید

  6. مهمان گفت:

    ممنون از سایت خوبتون که مطالبی در جهت افزایش آگاهی افراد قرار میدید.موفق باشید

  7. مهمان گفت:

    خیلی عالی بود سپاس از وبسایت مفیدتون

  8. مهمان گفت:

    متشکر از محتوای خوبی که در وبسایتتون قرار دادید

  9. مهمان گفت:

    ممنون از مطالب خوبتون دوست گرامی براتون آرزوی موفقیت دارم

  10. مهمان گفت:

    به نکات بسیار بارزی اشاره فرمودین سپاس

  11. مهمان گفت:

    به نکات بلسیار بارزی اشاره فرمودین سپاس

  12. مهمان گفت:

    عالی بود ، نکات بسیار ارزنده ای داشت ،

  13. مهمان گفت:

    بسیار متشکر و آرزوی توفیق برای تمامی مربیان

  14. مهمان گفت:

    موضوعات بسیار کاربردی و ریشه ای رو در سایتتون مطرح میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *