ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
603 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تبلیغات افزون تر، تاثیر گذاری کم تر

پس از جنگ جهانی دوم، تبلیغات، ستاره ی در حال طلوع در شرکت های سهامی نوپا در آمریکا می شد. در شرکت های تولید کننده ی کالاهای مصرفی مثل پروکتر اند گمبل Procter & Gamble، هرشیز Hershey’s، کوکاکولا Coca Cola، کمپبل Campbell و بسیاری دیگر، فرمانروایی با تبلیغات بود.

پس از جنگ جهانی دوم، تبلیغات به شکل سرسام آوری با کمک تلویزیون گسترش یافت.

افزایش حجم تبلیغات، در نهایت سبب کاهش تاثیر گذاری آن شد. مطالعه در این زمینه نشان می دهد که هر قدر میزان تبلیغات در یک رسانه بالا برود، از شدت تاثیرگذاری آن کاسته خواهد شد.

یک آگهی در یک مجله ی کم حجم (کم ورق) نسبت به همان آگهی در یک مجله ی پر حجم، خواننده و بیننده ی بیشتری را جذب می کند.

یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی که به همراه تعداد کمی آگهی های دیگر پخش می شود، نسبت به یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی که لا به لای تعداد زیادی آگهی پخش می شود، به طور معمول پیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

امروزه نه تنها حجم و تعداد آگهی های تبلیغاتی افزایش یافته، بلکه قیمت آن هم با سرعت زیادی رو به افزایش است. به طور مثال در سال ۱۹۷۲، قیمت یک آگهی سی ثانیه ای، ۸۶هزار دلار و تعداد مخاطبان آن ۵۶.۶۴۰.۰۰۰ نفر بود. در واقع هزینه ی آن به ازای هر هزار نفر، یک دلار و پنجاه و دوسنت می شد.

و سال گذشته قیمت پخش یک آگهی سی ثانیه ای برای ۸۸.۴۶۵.۰۰۰ نفر، ۲.۱۰۰.۰۰۰ دلار شده بود. به عبارتی ۲۳.۷۴ دلار به ازای هر هزار نفر؛ یعنی ۱۶ برابر بیشتر (اگر بخواهیم منصف باشیم، با محاسبه ی نرخ تورم، هزینه ی امروز ۳.۷ برابر شده است. از سوی دیگر یک افزایش ۳۷۰ درصدی در طول سه دهه، واقعا زیاد است.)

علاوه بر قیمت پخش و انتظار آگهی در رسانه ها، هزینه ی ساخت و تولید آن هم چندان ارزان نیست. برپایه ی اعلام انجمن آژانس های تبلیغاتی آمریکا، هزینه ی متوسط ساخت یک آگهی تبلیغات تلویزیونی سی ثانیه ای در حال حاضر، تقریبا ۳۴۳هزار دلار است.

تبلیغ برای برخی محصولات گران تر هم هست. هزینه ی متوسط ساخت یک آگهی سی ثانیه ای برای نوشابه های غیر الکلی یا تنقلات، ۵۳۰ هزار دلار است؛ ولی مشابه همین تبلیغ برای لباس و پوشاک، ۱.۰۵۳.۰۰۰ دلار تمام خواهد شد.

اگر نرخ تبلیغات در همه ی رسانه ها را بررسی کنید، دقیقا با این دو گرایش مواجه خواهید شد: افزایش حجم تبلیغات، که کاهش تاثیرگذاری آن و افزایش نرخ ساخت، که کاهش مطلوبیت را در پی دارد. با قرار گرفتن این دو عامل در کنار هم، تبلیغات شیوه ی دشوار و گران قیمتی برای تاثیرگذاری بر مخاطبان و مشتریان خواهد بود (اگر فکر می کنید با توجه به هزینه ای که برای تبلیغات صرف می کنید، سود چندانی عایدتان نمی شود، به احتمال زیاد برداشت شما صحیح است.)

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *