ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۹
1,207 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تبلیغات مانند تاثیر کاغذ دیواری

از زمانی که حجم تبلیغات افزایش یافت، پیام های تبلیغاتی مانند کاغذ دیواری، اطراف ما را فرا گرفتند. ما از صبح زود تا پاسی از نیمه شب در محاصره ی تبلیغات هستیم. نه تنها تهاجم گسترده ی تبلیغات، بلکه گوناگونی و تنوع آگهی های تبلیغاتی، تاثیرگذاری آن را کاهش می دهد.

شرکت تحقیقات بازاریابی CRM نیویورک در حال حاضر مشغول بررسی و محاسبه ی هزینه ی تبلیغاتی ۹۰۰ هزار نام تجاری گوناگون است. در نتیجه این گوناگونی و حجم بالای تبلیغات، ما به طور طبیعی سعی می کنیم آنها را نادیده بگیریم و فقط هنگامی که یک آگهی، خیلی خاص و غیر معمول باشد به آن توجه می کنیم.

بزرگ بودن یک چیز، باعث توجه ما به آن نمی شود. مثلا یک اتاق نشیمن را در نظر بگیرید که دیواره های آن با ۴۰۰ فوت مربع کاغذ دیواری، تقریبا برابر با ۱۹۰ صفحه از روزنامه ی نیویورک تایمز، پوشانده شده باشد. ممکن است شما ساعت ها در این اتاق به سر ببرید، بدون اینکه حتی یک جز از نقش های کاغذ دیواری در خاطرتان بماند.

وقتی شما در معرض ۱۹۰ صفحه تبلیغات روزنامه ی نیویورک تایمز قرار می گیرید، همین اتفاق می افتد. شما حتی یک جز از ۴۰۰ فوت مربع آگهی را به یاد نخواهید آورد.

به طور کلی، تبلیغات چیزی است که شما به خودتان آموخته اید که از آن دوری کنید. اگر قرار بود همه ی آگهی ها را بخوانید، در آن صورت برای انجام بقیه ی کارها وقت نداشتید.

البته موارد استثنایی هم وجود دارد. مثلا، توالت شما گرفته و شما در کتاب زرد به دنبال یک لوله بازکن می گردید، یا می خواهید به حومه ی شهر نقل مکان کنید و به دنبال یک خانه ی مناسب هستید و یا قصد رفتن به سینما را دارید و ساعت نمایش فیلم ها را بررسی می کنید.

به جز موارد استثنایی، تقریبا ۹۰ درصد آگهی ها جزو طبقه بندی “عمومی” است. به عبارت دیگر تبلیغات طراحی شده است که شما را به خرید نام تجاری تشویق کند، که این واقعا کار دشواری است؛ چون یک مصرف کننده ی عادی احساس می کند که درباره ی نام های تجاری گوناگون آنقدر اطلاعات دارد که بداند کدام یک را انتخاب کند.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *