ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۷
367 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی : از همکاران راهنمایی بخواهید

شاید این توصیه با مفهوم رقابت تناقص داشته باشد ؛ ولی یکی از منابع ارزشمند که می توانید داشته باشید همکاران شما هستند اگرچه ممکن است در برخی موارد رقیب شما هم محسوب  شوند . ولی در اینجا به کمی سیاست نیاز دارید ، باید سعی کنید که رقیبان شما رقیب مستقیم شما نباشند .

به عنوان مثال : ممکن است شما شخصی را پیدا کنید که همان کار شما را ارائه می دهد ولی در شهر دیگری در این مورد می توانید تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید . حتی ممکن است شخصی را پیدا کنید در شرکت که در بخش دیگری کار می کند . مردم وقتی احساس تهدید نکنند ، اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهند در واقع از اینکه بتوانند به کسی کمک کنند و یا نقش مربی را داشته باشند حس خوبی هم می گیرند.

منابع دیگری هم هستند که برای اطلاعات گرفتن از همکاران ، می توان از آنها بهره برد :

  • سایت ها ، گروه ها و شبکه های اجتماعی : به ویژه فضاهایی که مربوط به کسب و کار هستند ، شما را به کسانی متصل می کنند که علایقی شبیه به شما دارند و اطلاعات مفید و خوبی در اختیارتان قرار می دهند.
  • خبرنامه های صنعتی : مطالب این خبرنامه ها می تواند دید و نگرش ارزشمندی به شما دهند ، پیرامون کاری که انجام می دهید و افرادی که مخاطب شما هستند .
  • سایت های ویژه ی صنایع : کارشناسان صنایع اغلب در این سایت ها معرفی می شوند و شما می توانید اخبار مربوط به حرفه خود را دنبال کنید . این سایت ها می توانند اطلاعاتی را که درباره ی کاری که می کنید و بازارهایی که به آنها خدمت می دهید را در اختیارتان قرار دهند .
  • انجمن های تخصصی و حرفه ای : شما می توانید با حضور در این انجمن ها شبکه ی ارتباطی کار خود را افزایش دهید ، به سخنرانی ها گوش دهید تا متوجه شوید که شخصیت های برجسته در صنعت مربوط به شما چه کسانی هستند و چگونه رفتار می کنند .
  • درباره ی رقبای تان اطلاعات جمع آوری کنید : اگر بازارتان رقیب دارد از آن نترسید ، این را بدانید که شما گوشه ی امنی دارید که ممکن است برای دیگران هم جذاب باشد . با برندسازی شخصی ، با روشی اصیل رقابت کنید تا مخاطب هدف را جذب خودتان کنید .

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *