IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
برندسازی شخصی

برندسازی شخصی : چطور بیانیه‌ی برند شخصی‌تان را بنویسید

برندسازی شخصی : چطور وعده ی ویژه و بیانیه‌ ی برند شخصی‌ تان را بنویسید

وعده ی ویژه و بیانیه ی برند شخصی شما با هم پیوند نزدیکی دارند؛ بیانیه ی برند شخصی شما در واقع توضیحی از وعده های شماست. هر دو مورد بر این نکته تمرکز دارند که مخاطب هدف چه انتظاری از شما دارد.

مشخص کردن وعده ویژه ی

وعده ی ویژه یعنی آن چیزی که قول می دهید با برندتان انجام دهید. وعده ی ویژه بیشتر جنبه شخصی برندتان است که به ارزش ها و برنامه هایی که شما می خواهید انجام دهید مربوط است. وعده ی ویژه، عصاره ی چیزی است که نشان می دهید ، چطور مطابق برند شخصی تان زندگی می کنید. وعده ها ویژگی خاص شما را مشخص می کنند و آنها را به دیگران منتقل می کنند. برای شکل دادن به وعده های ویژه ی خود لازم است که علایق، نقاط ضعف، نقاط قوت، عادت ها و ویژگی های شخصیتی تان را بشناسید و از آن ها برای متمایز کردن خود از دیگران استفاده کنید.

از وعده ی ویژه تا بیانیه ی برند شخصی

بعد از وعده ی ویژه باید به سراغ نوشتن بیانیه ی برند شخصی بروید که بسیار مهم است .بیانیه ی برند شخصی باید برگرفته از پروفایل شخصی شما باشد . در بیانیه بهتر است در مورد خصوصیات و بهترین جنبه های خود بنویسید . برای نوشتن بیانیه ی برند شخصی نباید عجله کرد ممکن که چندین روز طول بکشد . برای شروع به نوشتن بهتر است که به چند سوال پاسخ دهید :

هنگام نوشتن بیانیه برند شخصی تان ، از کلماتی استفاده کنید که به بهترین شکل آنچه را که عرضه می کنید را توضیح دهند . کلماتی را به کار ببرید که صفات عاطفی شما را پررنگ تر توضیح دهد و طوری ایجاد انگیزه کند که بتوانید برندتان را به درستی به مخاطب هدف بشناسانید .

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar