ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۷/۱۶
692 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

نمی‌‌دانید چطور کسب و کاری با پول کم شروع کنید؟ فکر می‌کنید برای ایجاد کسب و کار، به بودجه زیادی احتیاج دارید؟ حتی برای یک ثانیه هم فکر نکنید که برای ایجاد کسب و کار و فعالیت در آن، باید پول زیادی داشته باشید. در واقع، برخی از بهترین مشاغل با پول کم و یا بدون پول قابل شروع هستند. برای ایجاد کسب و کار با پول کم، فقط باید کسب و کار مناسب خودتان را انتخاب کنید. اجازه ندهید کمبود بودجه دلیلی شود که با رویاهای خود خداحافظی کنید. اگر دیدگاه روشن و اعتماد به نفس داشته باشید، می‌‌توانید برای شروع کار تلاش کنید.

ایجاد کسب و کار مورد علاقه خود، نه تنها راهی برای کسب ثروت بیش‌تر است، بلکه راهی برای دنبال کردن رویاها و تحقق بخشیدن به آن‌ها نیز است. با اینکه این مسیر آسان نیست، اما مسیری است که همه کارآفرینان بزرگ از آن پیروی کرده‌اند. اگرچه ایجاد کسب و کار با داشتن انبوهی پول نقد، آسان‌تر است، اما ساختن یک تجارت موفق از ابتدا، با داشتن هوشمندی، پشتکار و فداکاری، حتی اگر پول زیادی هم نداشته باشید، باز هم امکان پذیر است. در ادامه روش‌هایی را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با رعایت آن‌ها، برای ایجاد کسب و کار خود اقدام کنید.

شغل فعلی خود را حفظ کنید

 با حفظ منبع درآمد قابل اعتماد و سپس ایجاد کسب و کار جدید خود به عنوان یک تجارت جانبی، خود را از این نگرانی که چگونه وام و بدهی خود را پرداخت کنید، می‌رهانید. اما وقتی با حفظ شغل قبلی خود اقدام به ایجاد کسب و کار جدید می‌کنید، باید سخت‌تر کار کنید. در حالت ایده آل، هنگامی‌‌که تجارت جدید شما شروع به سود دادن کند، می‌توانید به تدریج از یک کارمند تمام وقت در کار قدیمی‌‌خود، به مشاور یا کارمند نیمه وقت تغییر شغل دهید. در نهایت، وقتی از کسب و کار جدید خود مطمعن شدید، می‌توانید تمام وقت خود را به کسب و کارتان اختصاص دهید. اگرچه در زندگی واقعی این روند، به همین سادگی پیش نمی‌‌رود، اما امن‌تر از رها کردن همه چیز برای دستیابی به رویائی است که هنوز تحقق نیافته است.

در صورتی که درآمد شما زندگی خانوادیتان را تامین می‌کند، با رها کردن منبع اصلی درآمد خود، برای دنبال کردن رویای شخصی، آینده خانواده خود را به خطر نیندازید. اگرچه ایجاد تعادل در کسب و کار، کار روزانه و زندگی خانوادگی سخت است، اما این کار بسیار امن‌تر خواهد بود.

ایجاد کسب و کار خوب

یک نقشه تجاری خوب، برای ایجاد‌کسب و کارتان طراحی کنید

چگونه می‌توانید درآمد کسب کنید؟ اگر نمی‌توانید به این سؤال پاسخ دهید، نباید کسب و کار خود را شروع کنید. قبل از ایجاد کسب و کار خود، برنامه‌ای دقیق برای چگونگی انجام این کار داشته باشید. سعی کنید به سؤالات زیر پاسخ دهید:

هزینه تهیه محصول یا خدمات شما به مشتری چقدر خواهد بود؟

مشتری برای محصول یا خدمات شما چقدر هزینه پرداخت خواهد کرد؟

چگونه می‌‌توانید حجم کسب و کار خود را افزایش دهید؟

کسب و کار شما چه روش موفق‌تری نسبت به رقبا خواهد داشت؟

چه افرادی را برای استخدام نیاز خواهید داشت؟ آیا کار بدون این افراد می‌تواند انجام شود؟

تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید

رقبای شما چه کسانی هستند؟ آن‌ها چه متدهایی برای ارایه محصولات یا خدمات دارند؟ آیا می‌توانید واقعاً این محصول یا خدمات را در سطح کیفی بالاتر با هزینه کمتری ارایه کنید؟ اگر چنین است، تبریک می‌‌گویم. شما هدف خود را به درستی مشخص کرده‌اید.

در بازاری که می‌‌خواهید وارد آن شوید، تحقیق کنید، و همچنین مشاغلی که در این بازار به موفقیت دست پیدا کرده‌اند. وارد شدن به بازار همه صنایع، به آن راحتی که گفت می‌شود نیست، بخصوص اگر پول کمی‌‌داشته باشید. محققان؛ صنایع خاصی را به دلیل هزینه پایین ورود و پتانسیل رشد بالا، برای ایجاد کسب و کارهای کوچک توصیه می‌کند. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مدیریت منابع انسانی، فروش‌های خیابانی، حراج آنلاین و تجارت الکترونیکی، سوپر مارکت محلی، صنایع تبدیلی، توزیع اینترنتی و موارد دیگر.

        ایجاد تجارت

ایده‌های خود را تحقیق و آزمایش کنید

تهیه و برنامه‌ریزی قبل از شروع فعالیت، برای هرگونه کسب و کاری ضروری است. که شامل ساخت نمونه آزمایشی یا امتحان کسب و کار قبل از عرضه می‌شود. برای مثال، اگر به فکر افتتاح رستوران هستید، ابتدا آشپزی را برای امور خیریه امتحان کنید تا ببینید که آیا می‌توانید از پسش بر بیایید یا نه. محیط کاری، افرادی که با آن‌ها در ارتباط خواهید بود و ببینید آیا غذای شما از نظر مردم خوب است یا نه.

برنامه‌های تجاری در حال تحول هستند. اگر نتایج تحقیق یا آزمایش شما با برنامه‌هایی که چیده‌اید، متناقض بود، از اینکه برنامه کاری خود را تغییر دهید یا حتی از ابتدا شروع کنید، نترسید. با اینکه انجام این کار می‌تواند ناامید کننده باشد، اما بسیار هوشمندانه‌تر از آن است که خطر شکست در ایده‌ای را که جواب نخواهد داد، به جان بخرید.

فرصت‌ها را پیدا کنید

اگر ایده‌ای برای ایجاد کسب و کار دارید، اما مهارت و یا آموزش لازم برای پیگیری آن را ندارید، آموزش‌های مورد نیاز خود را تا حد امکان از راه‌های ارزان‌تر بدست آورید. سعی کنید با موسسات آموزشی یا شرکت‌هایی که در ازای ارائه خدمات به شما آموزش می‌‌دهند، معامله کنید. دوره کارآموزی یا کارآموزی پولی را به صورت پاره وقت بگذرانید. به دنبال فرصت‌هایی برای به دست آوردن دانش عملی از دوستان، خانواده و آشنایان ماهر باشید. به احتمال زیاد باید یک منبع درآمد ناچیزی برای این کار داشته باشید، این بدان معنی است که اگر لازم باشد تا آموزش را به مدت زمان طولانی‌تر ادامه دهید، بتوانید از پس هزینه‌اش بر بیایید.

         کمک برای کسب و کار

در ایجاد کسب و کار از داراییهای موجود خود نهایت استفاده را ببرید

وقتی ایجاد کسب و کاری را از صفر شروع می‌کنید، باید از منابعی که از قبل در اختیار دارید، تا آنجا که می‌توانید استفاده کنید. برای مثال، اتومبیل روزمره خود را به شرکت خود تبدیل کنید یا گاراژ خود را به یک کارگاه تبدیل کنید. برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های امروزی (مشهورترین آن‌ها، اپل و فیس بوک) در گاراژها، زیرزمین‌ها و اتاق‌های خوابگاه شروع به کار کردند. اگر خانه دارید، به جای اجاره دفتر، از آن به عنوان محل کار خود استفاده کنید. به این ترتیب پولی را که قرار است برای اجاره هزینه کنید، پس‌انداز خواهید کرد.

از خدمات برای تولید پول اولیه برای ایجاد کسب و کار، استفاده کنید

اگر به دنبال ایجاد کسب و کاری مبتنی بر خدمات هستید، نیازی ندارید که پول نقد زیادی داشته باشید. فقط برنامه خود را تنظیم کنید و بازاریابی در خدمات خود را شروع کنید. همچنین کسب و کارهای مبتنی بر ارایه محصول، برای شروع کار نیاز به سرمایه اولیه دارند.

حتی اگر بودجه لازم برای ایجاد کسب و کار مبتنی بر محصول را ندارید، ناامید نشوید. برای درآوردن پول و تأمین بودجه اولیه، به ارایه خدمات فکر کنید. این خدمات می‌تواند مربوط به ایده محصول شما مانند مشاوره یا خدماتی کاملا متفاوت از کسب و کار مد نظرتان باشد.

نیروی انسانی خود را ساده‌تر کنید

پرداخت حقوق به کارمندان و کارگران، برایتان گران تمام خواهد شد، به خصوص اگر بخواهید افراد متخصص و مجرب استخدام کنید. در ابتدای کار، تا حد ممکن تعداد کارکنان خود را کم کنید تا هزینه‌ها به حداقل برسد.

توصیه می‌شود بیش از ۵۰٪ سود، نباید صرف حقوق کارمندان و کارگران شود. البته برای ایجاد کسب و کارهای نوپا، اگر می‌توانید تمام کارهای تجاری را خودتان انجام دهید، یا کمترین تعداد افراد لازم را برای پیشبرد کار استخدام کنید. با رشد کسب و کار، استخدام افراد بیش‌تر، نیازی طبیعی خواهد بود.

        نیروی انسانی

از دوستان و یا خانواده خود قرض بخواهید

هنگام تلاش برای ایجاد کسب و کار از صفر، خلاقیت و سخت‌کوشی شما می‌تواند به جای پول زیاد، کارایی داشته باشد. اما، ممکن است به جایی برسید که به سادگی نتوانید بدون پول ادامه دهید. به عنوان مثال، ممکن است به تجهیزات گران قیمت خاصی احتیاج پیدا کنید که به آن‌ها دسترسی ندارید و یا نمی‌توانید اجاره کنید. بسیاری از کارآفرینی‌ها به کمک حمایت مالی خانواده و دوستان شکل گرفته‌اند.

وام دولتی دریافت کنید

دولت وام اشتغال‌زایی ارائه می‌دهد که به منظور حمایت از مشاغل نوپا تنظیم شده‌اند. با اینکه وام نباید اولین انتخاب شما برای تأمین مالی یک استارتاپ باشد، اما مطمئناً می‌‌تواند گزینه‌ای برای کمک مالی به ایجاد کسب و کارتان باشد. انواع مختلفی از وام‌ها برای کمک به کارآفرینان وجود دارد تا کسب و کار خود را رونق بخشند.

تلاش زیادی انجام دهید

هیچ کس قرار نیست به اندازه شما در کسب و کار شما سرمایه گذاری کند. شما باید برای تحقق رویاهایتان تلاش شبانه روزی انجام دهید. برای ساختن پایه محکم برای کسب و کارتان، هر کاری که لازم است انجام دهید. ارتباطات زیادی با افراد مختلف برقرار کنید، با سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب و کارها مشورت کنید، به فروشگاه‌ها و شرکت‌های موفق سر بزنید و خیلی کار‌های دیگر تا پایه کسب و کارتان را درست بچینید.

       ایجاد کسب و کار

تبلیغات انجام دهید

بهترین کسب و کار‌های جهان هم بدون تبلیغ و دیده شدن، شکست خواهند خورد، اگر کمبود سرمایه را با سخت کوشی خود جبران کردید، اما نمی‌‌توانید آگهی کسب و کار خود را در تلویزیون به نمایش بگذارید یا فضای بیلبورد شهری را اجاره کنید، بروشورهایی را در خانه چاپ کرده و در آخر هفته‌ها آن‌ها را در سطح شهر پخش کنید. لوگوی مخصوص به خودتان را بسازید تا کسب و کارتان جلوه خاص خود را داشته باشد. لباس خنده‌دار یا جذابی بپوشید و با لوگوی کسب و کارتان در گوشه‌ای از خیابان شلوغ بایستید. هر کاری که می‌توانید برای به دست آوردن توجه مردم به تجارت جدید خود، انجام دهید.

امروزه این پتانسیل وجود دارد که از طریق کمپین‌های موفق رسانه‌های اجتماعی، بصورت آنلاین به مشتری‌های زیادی دست یابید. رسانه‌های اجتماعی روشی مؤثر برای معرفی کسب و کارهای کوچک به مشتریان است. مهم‌تر از همه، این که تجارت شما می‌تواند تقریباً به همه سایت‌های مهم رسانه‌های اجتماعی بپیوندد. در تلگرام، اینستاگرام یا شبکه‌های اجتماعی دیگر، حساب کاربری ایجاد کنید و مشتریان خود را ترغیب کنید تا پیج شما را دنبال کنند تا بتوانید در مورد معاملات و تبلیغات اجناس جدید و تغییرات کسب و کارتان به آن‌ها اطلاع دهید.

البته بخاطر داشته باشید که مشتریان آنلاین، عادت دارند دائماً در شبکه‌های اجتمائی با تبلیغات بمباران شوند. سعی کنید محتوای آنلاین خود را واقعاً خنده‌دار و بسیار قابل توجه تولید کنید تا نظر آن‌ها را جلب کنید.

با اینکه ایجاد کسب و کار ممکن است در ابتدا نگران کننده و پرهزینه به نظر برسد، اما برخی از ایده‌ها وجود دارد که نیازی به سرمایه زیادی ندارد. اجازه ندهید که کمبود پول شما را از عملی کردن ایده‌های خود منصرف کند. اگر نیاز به بودجه اولیه دارید، برخی از روش‌های بالا را امتحان کنید. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌‌توانید بدون برداشتن وام بتوانید کسب و کاری را از صفر شروع کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *