ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۱۹
1,059 بازدید
۶ دیدگاه
اشتراک گذاری

قطعا در دنیای کسب و کار ایران، عده زیادی از کسب و کارها را می‌بینید که در حال سقوط هستند و بسیاری از این بنگاه های اقتصادی در حال تعطیلی هستند، اما عده عدد شماری هستند که با استفاده از منابع درون سازمانی خود و بدون رانت و … همچنان زنده مانده‌اند و با تمام سختی‌ها در حال پیشرفت هستند، دلیل موفقیت این کسب و کارها چیست؟

یک نکته مشترک بین اکثر این کسب و کارها وجود دارد و آن این است که کاری را می‌کنند که دیگران نمی‌کنند و کاری را می‌کنند که دیگران نمی‌توانند بکنند، برای انجام این کار چند راهکار ساده وجود دارد :

توجه به جزئیات: کسب و کارهایی که در محصولات خود به جزئیات توجه می‌کنند می‌توانند محصول خود را با دیگران متمایز کنند، این همان کاری هست که دیگران نمی‌کنند، که در مقاله دیگری به این مورد خواهم پرداخت.

خلاقیت و نوآوری: معمولاً این کسب و کارهای موفق در فرآیند کاری خود خلاقیت و نوآوری دارند، راهکارهایی را ارائه می‌کنند که دیگران ارائه نکرده‌اند و حتی راهکاری را ارائه می‌کنند که دیگران با کپی برداری هم نمی‌توانند اجرا کنند، بررسی بسیاری از برندهای مطرح دنیا مانند اپل، پورشه و … گویای این موضوع است.

ارائه خدمات و محصولات بیش از انتظار به مشتریان: معمولاً این شرکت‌ها، محصولات یا خدماتی فراتر از انتظار مشتریان به آن‌ها ارائه می‌کنند.

راهکارهای دیگری نیز برای پیشرفت در کسب و کار و برون رفت از بحران اقتصادی وجود دارد که در مقالات دیگری به آن‌ها خواهم پرداخت، شما نیز اگر راهکاری را تجربه کرده‌اید، در انتهای این مطلب آن را با ما در میان بگذارید، تا ما نیز تجربه‌ها را تجربه کنیم.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

6 پاسخ به “کاری کنیم که دیگران نمی‌کنند و کاری کنیم که دیگران نمی‌توانند بکنند”

  1. نیلوفر محسنی گفت:

    صحبت‌های شما در جلسه‌ی دیروز پیرامون همین موضوع بسیار مفید بود.

  2. سالار نظری گفت:

    واقعاً همینطوره
    توی دنیای کسب و کار هر چه توقع مشتریان رو بالا ببریم، برد کرده ایم و این رقابت بر سر بالا بردن توقع انتها نداره

  3. پیمان لطیفی گفت:

    سلام ممنون از مطلب مفیدی که انتشار دادید . بله دقیقا سه نکته خیلی مهم و اشاره کردید جزئیات، خلاقیت و ارایه خدمات و محصولات بیشتر به مشتری ، یکی از دلایل مهم در نزول کسب و کارها شاید مرتبط باشه با گزینه سوم، زیرا برای کوچکترین خدمات مشتری را مستلزم پرداخت هزینه میکنند. در صورتی که بیشتر از اون هزینه دریافتی را صرف جذب مشتری جدید میکنند و برای نگهداشت مشتری برنامه ای ندارند.

  4. مهمان گفت:

    یک محصول برای فروش نیازی نیست که صد در صد باشه. اما لازم هست همه اون چیزی رو که در موردش توضیح میدید رو سامل بشه

  5. مهمان گفت:

    عالی بود این مطلب دوست داشتم ممنون

  6. سهیل عرفان زاده گفت:

    خلاقیت و‌نوآوری واقعا خیلی مهم هست برای هر کسب و کاری و استفاده کردن از افراد خلاق و‌کمک به آنها برای پیشبرد تفکراتشون‌ واقعا به کسب و کارها کمک میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *