ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۶
370 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونگی ساختن نام های تجاری مربوط به کتاب

آخرین باری که تبلیغات توانست، در فروش یک کتاب موثر واقع شود، کِی بود؟ این کار به راحتی توسط روابط عمومی PR یا اطلاع رسانی دهان به دهان ممکن است اما تبلیغات نه.

کتاب های پر فروشی مثل “چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟” اثر اسپنسر جانسون، “جک: نهایت جربزه” اثر جک ولش و سری “هری پاتر” اثر جِی.کِی.رولینگ، همگی تا حد زیادی توسط اطلاع رسانی و روابط عمومی شناخته شده اند.

اطلاع رسانی در خصوص هیچ کتابی، اندازه ی سری های هری پاتر موثر نیفتاده است و رقم حیرت آور فروش ۶۵ میلیون نسخه در کل ایالات متحده، این نکته را تایید می کند. یک نمونه ی دیگر از کتاب های پر فروش، کتاب اصطلاحات The correction اثر جاناتان فرنزن است. پس از اینکه اُپرا وینفری این کتاب را برای باشگاه کتابش انتخاب کرد، نیم میلیون نسخه دیگر از آن به چاپ رسید.

به نظر شما چند تیزر مناسب تلویزیونی با یک اشاره ی اُپرا برابری می کند؟

هر کتابی که توسط اُپرا معرفی میشود، بلافاصله وارد لیست پرفروش ترین ها قرار می گیرد. چهل و دو عنوان کتاب پرفروش از لیست صد کتاب پر فروش سال گذشته، متعلق به کتاب هایی بوده که در برنامه های اُپرا به آنها اشاره شده است.

کتاب های فیلیپ سی مک گرا Philip C.MC Graw معروف به دکتر Phill که عضو دائمی برنامه های اُپرا و کارشناس رفتارهای انسانی است، در صدر پر فروش ترین ها قرار گرفته است. این یک روند بسیار آهسته ی ساخته شدن، مثل دوانیدن یک جوانه است. این روند فقط از طریق کلام مردم و بدون هیچ تبلیغات و بازاریابی، به شکل سنتی رو به جلو رانده می شود.

این موضوع آنقدر اهمیت دارد که حتی شخصیت های غیر واقعی تلویزیونی هم می توانند اطلاع رسانان و مبلغان خوبی باشند. در سریال خانوادگی سوپرانو، یکی از شخصیت ها به روانپزشکش می گوید که از خواند کتاب “هنر جنگ” لذت برده است. کتاب بلافاصله به مقام ششم فهرست پرفروش ترین های USA Today راه یافت. ناشر این کتاب، ۲۵هزار نسخه ی دیگر از این کتاب بسیار قدیمی ۲۴۰۰ ساله چاپ و منتشر کرد.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *