ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۸
445 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

ساختن نام های تجاری در صنایع اسباب بازی توسط PR

امروزه می توان گفت ساخته شدن یک نام تجاری در صنایع اسباب بازی، بدون استفاده از اطلاع رسانی، تقریبا به یک موضوع محال تبدیل شده است. اما با کمک اطلاع رسانی هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

کبج پچ کیدز Cabbage Patch Kids، فربی Furby، تله تابیز Teletubbies، ترتلز نینجا Ninja Turtles، مایتی مورفین پاور رنجرز Mighty Morphin Power Rangers، و پوکمون PokAmon، همگی سوار بر موجی از اطلاع رسانی به عرش رسیدند.

در سال ۱۹۹۶، رُزی اُ دانل Rosie O’Donnell، مجری محبوب نمایش های تلویزیونی، با نمایش دادن اسباب بازی Tickle Me Elmo در برنامه ی تلویزیونی اش به تنهایی باعث بوجود آمدن وسوسه ای همگانی برای خرید آن شد.

وقتی رد پای روابط عمومی را دنبال کنید، معمولا به موارد مشابهی برخورد خواهید کرد. یک اتفاق ساده که باعث رشد ناگهانی فروش در یک کالای به خصوص می شود. شما نمی توانید این لحظه های جادویی را از قبل برنامه ریزی کنید، ولی باید خود را برای رخ دادن احتمالی آنها از قبل آماده کنید و بدانید اگر اطلاع رسانی درباره ی شما، موفق شود، چه تدابیری باید اتخاذ کنید.

بین مد روز بودن و خوش سلیقگی تفاوت زیادی وجود دارد. مد امروز بوجود می آید و فردا از بین می رود. ولی استیل و خوش سلیقگی متفاوت است. به آرامی بوجود می آید و به آرامی از بین می رود و هرگز تب تندی را که مد می سازد، در پی ندارد.

مهم ترین چیزی که باید از آن اجتناب کنید، تبدیل نام تجاری تان به مد روز است. یوگی بِرا Yogi Berra می گوید: “پس از مدتی دیگر کسی به سراغ مدهای فراگیر نمی رود، چرا که بیش از حد عامه پسند شده اند.”

در سال ۱۹۸۳، صنایع کولکو Coleco، اسباب بازی کبج پچ کیدز را با یک برنامه ی گسترده ی روابط عمومی و بدون تبلیغات به بازار معرفی کرد. در زمان تعطیلات خریداران در فروشگاه ها، بر سر خرید آن باهم دعوا می کردند.

پاسخ کولکو به این تقضای زیاد “افزایش تولید” بود. در نتیجه ظرف دو سال، فروش به مبلغ ۶۰۰ میلیون دلار رسید. اما سال بعد از آن، فروش اسباب بازی به رقم ۲۵۰ میلیون دلار سقوط کرد و در سال ۱۹۸۸، صنایع کولکو، اعلام ورشکستگی کرد.

اما اشکال کار کجا بود؟ کولکو، قانون “مد فراگیر” را رعایت نکرده بود. شما باید به خواست همگانی پاسخ دهید اما جلوی مد فراگیر بایستید.

تبلیغات چی ها مرتب در حال تاکید روی تبلیغات بیشتر هستند، زیرا فکر می کنند از این طریق مخاطبان را شیر فهم خواهند کرد. احتمالا در تبلیغات، هیچ چیزی زیاده روی یا افراط محسوب نمی شود؛ ولی در مورد روابط عمومی مساله متفاوت است.

استفاده ی زیاد از روابط عمومی می تواند همانقدر مضر باشد که استفاده کم از آن مضر است. فکر می کنید چرا اسباب بازی هایی مثل باربی یا میکی موس تا ابد کنار ما خواهند ماند، در حالیکه کبج پچ کیدز وبینی بی بیز، محکوم به محو شدن از صحنه ی روزگار شدند؟

یا دیدن نشانه های یک مد فراگیر احتمالی، ترمز کنید. تولید و پخش را پایین بیاورید و در دسترس رسانه ها قرار نگیرید. شما می خواهید مرزهای پذیرش بازار را گسترش دهید و مد روز را تبدیل به سلیقه ی دائمی کنید. ولی گاه طمع، مانع رسیدن به این هدف می شود.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *