لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۳
613 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

برای بی انگیزه کردن کارکنان خود کافیست که اینگونه فکر کنید!

افراد با هم اختلافی ندارند:

انگیزه نیازی به یک دیدگاه مشترک و واحد ندارد. در حقیقت اگر کارکنان را مجبور کنیم که به یک شکل فکر و عمل کنند، احساس بی‌انگیزگی به آن‌ها دست می‌دهد.

کارکنان با انگیزه، بسیار زیاد کار می‌کنند:

۱۰ یا ۱۲ ساعت کار در روز ضرورتاً نشان‌دهنده‌ی کارکنانی نیست که عاشق کار خود هستند. معمولاً اضافه‌کار بیش از حد، نشان‌دهنده‌ی مشکلاتی در بین کارکنان یا فعالیت‌های آن‌هاست. این موضوع همچنین می‌تواند نشان‌دهنده‌ی ضعف در مهارت مدیریت زمان هم باشد.

کارکنان با انگیزه نیازی به بازخورد زیاد از سوی مدیریت ندارند:

برعکس، ورودی و بازخورد از سوی مدیران، برای انجام کارآمد و مطمئن‌تر امور نقش محرک انگیزه را بازی می‌کند. هنگامی که عملکرد درخشان کارکنان شناسایی شده و مورد تشویق قرار می‌گیرد، انگیزه‌ی آن‌ها حتی بیشتر هم می‌شود.

یک برنامه‌ی رسمی برای ایجاد انگیزه در کارکنان ضرورتی ندارد:

اگر رویکرد ایجاد انگیزه در کارکنان، اتفاقی، گاه به گاه، یا متناقض باشد، نتایج هم به همین صورت خواهند بود. تعدادی از کارکنان ممکن است انگیزه پیدا کنند، اما این انگیزه برای مدت زیادی ماندگار نخواهد بود.

پول بیشترین انگیزه را ایجاد می‌کند:

درست است که پاداش مهم‌ترین عامل انگیزش کارکنان است، اما پول همه چیز نیست. مزایای غیرمادی و تشویق غیرملموس مثل قدردانی از فرد، می‌تواند به گونه‌ای در کارکنان انگیزه ایجاد کند که هیچ وقت با پول بدست نمی‌آید.

انگیزه مهم‌ترین عامل نگه‌دارندۀ فرد در شغل است. کارکنان بی‌انگیزه از شغل خود راضی نیستند و در نهایت از محیط کار خارج می‌شوند یا باعث خروج دیگران می‌شوند. در این صورت، جابه‌جایی‌های پی در پی نقش مهمی در کاهش بهره‌وری خواهد داشت، زیرا شما دائماً در حال آموزش کارکنان هستید. البته هر بار که نیاز به یافتن یک کارمند جدید دارید، پول خود را نیز از دست می‌دهید. این امر می‌تواند به یک چرخه‌ی پرهزینه تبدیل شود و این خسارت، هم بُعد مالی و هم بُعد تضعیف روحیه‌ی کارکنان را شامل می‌شود.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
2 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Sasha

بسیار زیبا

امین ربیعی

اگر ارتقاء شرکت برای تمام کارمندان منفعت داشته باشد قطعا این مورد می تواند در همه ی پرسنل انگیزه ایجاد کند.