ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۳۰
981 بازدید
۵ دیدگاه
اشتراک گذاری

در محیط‌های کاری مدرن، کارکنان شما دوست دارند که کارکنان دانشی باشند، افرادی که مهارت‌های خاص دارند و دارای تجارب خاص و گسترده‌ی مربوط به یک صنعت، یا تجربه‌ی عمیق و منحصر به فردی هستند که تکرار آن غیرممکن است. امروزه کارکنان دوست دارند به جای ورود به محیط کار، انجام وظایف و ترک محل کار، سهمی در کار داشته باشند. در نتیجه آن‌ها منبع اصلی ایده‌های شرکت شما و عامل مطرح شدن شرکت شما در جامعه هستند. شما برای طراحی یا ساختن بهترین محصول ممکن یا ارائه‌ی بهترین خدمات، به کارکنان خود اعتماد می‌کنید. سودآوری و موفقیت کسب و کار شما بستگی به حضور کارکنانی دارد که انگیزه‌ی لازم و کافی را داشته باشند.

انگیزه چیست؟

انگیزه چیز عجیبی است. گاهی اوقات مدیران برای تعریف آن با مشکل روبه‌رو می‌شوند، اما برای اینکه بفهمند چه زمان انگیزه کاهش یافته یا از بین رفته است مشکلی ندارند، در آن زمان بهره‌وری کاهش پیدا می‌کند، از خلاقیت کارکنان کاسته می‌شود، کارکنان از کار خود خسته می‌شوند، اشتباهات و بی‌دقتی‌ها زیاد می‌شوند، و کیفیت محصولات و خدمات پایین می‌آید.

اما انگیزه دقیقاً چیست؟ برخی از نشانه‌های محیط کار با انگیزه عبارتند از:

تعهد به نتایج و مسئولیت عملکرد:

 هر کارمند به موفقیت کلی شرکت متعهد است و سعی می‌کند کار خود را به بهترین نحو انجام دهد.

ارتباطات باز:

در محیط کار با انگیزه‌ی بالا، هیچ راز یا دستور کار محرمانه‌ای وجود ندارد. کارکنان می‌دانند که چه اتفاقی در حال وقوع است. این طور نیست که اطلاعات غیرمنتظره از کارکنان مخفی بماند. در عوض آن‌ها هم اطلاعات را از مدیران خود مخفی نمی‌کنند و آن‌ها را به اشتباه نمی‌اندازند.

جابه‌جایی کم کارکنان:

کارکنان باانگیزه به طور استثنایی به کارفرمایان خود وفادار می‌مانند. آن‌ها احساس خوبی نسبت به کار و شرکت خود دارند. اگر شرکت وارد دوره‌ی دشواری شود، آن‌ها عرصه را خالی نمی‌کنند.

خلاقیت و قوه‌ی ابتکار، به خصوص در حل مسائل:

کارکنان هنگامی احساس انگیزه می‌کنند که بدانند می‌توانند بخشی از یک راه‌حل باشند یا هنگامی که به تجربه‌ای می‌رسند، خودشان هم پیشرفت می‌کنند. این حس مالکیت، محیطی خلاق و پویا را پرورش می‌دهد که کارکنان آن ابتکار عمل را با روش‌هایی هوشمندانه و ابتکاری در دست می‌گیرند.

همکاری:

تعامل زنده و سودمند بین کارکنان یکی دیگر از نشانه‌های انگیزه در عمل است.

خدمات عالی به مشتریان داخلی و خارجی:

کارکنان با انگیزه بهترین خدمتی را که می‌توانند عرضه کنند این است که به مشتریان داخلی خود(همکاران خود) نیز مثل مشتریان خارجی کمک کنند. کارکنان با انگیزه‌ی بالا حتی در صورتی که هیچ تعامل مستقیمی با مشتریان خارجی نداشته باشند، می‌دانند که می‌توانند با درست انجام دادن کار خود بر رضایت آن‌ها اثر بگذارند.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

 

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

5 پاسخ به “چرا باید در کارکنان خود انگیزه ایجاد کنید؟”

  1. م جبلي گفت:

    بله انگیزه خیلی خیلی خیلی تو کار میتونه تاثیر گذار باشه حتی یک لحظه هم از دستش بدیم ، نسبت به کار بی حوصله میشیم

  2. مهديه رفيعي گفت:

    انگیزه را باید به وجود آورد
    هرکسی با توجه به روحیات و اخلاقیات خود میتواند برای خود انگیزه به وجود بیاورد
    مدیران سازمانها میتوانند نقش به سزایی در این رابطه داشته باشند
    باتشکر

  3. مهمان گفت:

    خیلی جالب بود
    ممنون از شما و امیدوارم موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *