ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۰۹/۲۸
1,510 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه در محل کار اعتماد بسازیم؟

در سایه اعتماد است که سازمان‌ها می‌توانند به طور موفقیت آمیزی به حیات خود ادامه دهند. بنابراین توانایی اعتمادسازی در سازمان و روابط بین افراد و گروه‌ها و سطوح مختلف سازمانی از مهمترین ویژگی‌هایی است که مدیران باید داشته باشند. در سازمان به دلیل آنکه افراد دارای رابطه متقابل با یکدیگر هستند، داشتن اعتماد شالوده روابط انسانی سالم است. اعتماد نتیجه مدیریت صحیح است. اعتماد را نمی‌توان بطور مستقیم ایجاد و مدیریت نمود. هرگونه تلاش برای خلق اعتماد به شیوه‌ای محاسباتی به تشکیل اعتماد آسیب وارد خواهد کرد. اعتماد از بذر رفتار مناسب رشد می‌کند. منظور از رفتار مناسب، اقداماتی همچون مواردی که در زیر آمده است.

  • درک فرد: یکی از مهمترین سرمایه گذاری‌ها تلاش واقعی برای درک دیگران است که می‌توان آن را کلید هر نوع اعتمادسازی دانست.

 

  • توجه به نکات ریز روان‌شناسانه: در اعتمادسازی مهربانی‌ها و اظهار صحبت‌های کوچک اهمیت بسیار دارند. خشونت‌های ناچیز، نامهربانی‌های جزیی و اشکال ظاهراً غیرمهم بی‌ادبی، کناره گرفتن‌های وسیع را باعث می‌شود.

 

  • مشخص کردن انتظارات: انتظارات نامشخص در زمینه اهداف، اعتماد را خدشه‌دار می‌سازد. اغلب مشکلات حادث شده در جریان روابط، ریشه در انتظارات متعارض و مبهم از وظایف و اهداف دارند. انتظارات نامشخص و مبهم به عدم درک، ناراحتی، دل شکستگی و از بین رفتن اعتماد می‌انجامد.

 

  • پذیرش خطا و عذرخواهی: همه اشتباه می‌کنند، کارکنان می‌دانند که مدیران نیز ممکن است اشتباهاتی مرتکب شوند. بعد از اشتباه، اشتباه را بپذیرید و در رفع آن اقدام کنید.

 

  • توجیه مخالفت‌ها و انتقادات: با شنیدن عقایدی که علیه شما و یا سازمان است چیزی را از دست نمی‌دهید بلکه به اطلاعات مفیدی نیز دست می‌یابید که در تصمیمات آینده شما مؤثر خواهد بود.

 

  • داشتن صداقت: صداقت به معنای وفای به عهد، گفتن حقیقت، رک و راست حرف زدن، طفره نرفتن و کج‌دار و مریض رفتار نکردن و نداشتن تأخیر بی جهت در آنچه قول انجام آن را داده‌اید.

(منبع: رفتار سازمانی مثبت تألیف دکتر علی نصر اصفهانی و مهدی نصر اصفهانی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “چگونه در محل کار اعتماد بسازیم؟”

  1. یکی از کلیدهای اصلی داشتن یک تیم موفق “اعتماد” می باشد ، ممنون که به خوبی این موضوع را توضیح دادید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *