ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۳
626 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش: نگرش بعنوان مبنای فروش مثبت

هنر فروشندگی ترکیبی از عوامل مختلفی است؛ از جمله اطلاعات و دانش کافی در مورد محصولی که می خواهید بفروشید، خدمتی که می خواهید ارائه دهید، احترام به شان مشتری و اعتقاد به خودتان و شرکت. اما اگر عمیق تر فکر کنیم، باز هم به نگرش می رسیم. نگرش و دیدگاهی مثبت نسبت به آنچه انجام می دهیم.

این نگرش در فروش مثبت به این معنی نیست که همه چیز در نهایت با موفقیت پیش می رود، بلکه فروش مثبت به معنی درک ارزش کاری است که شما انجام می دهید و در کنار آن حفظ یک روش قوی و مناسب حتی در طول پرفشارترین مذاکره های فروش. اگر خوب فکر کنید متوجه می شوید که باید نسبت به زندگی خود نیز همین رویه و روند را پیش بگیرید.

چندی پیش در چنین موقعیتی قرار داشتم تا این دیدگاه را مورد آزمایش قرار دهم. برای رفتن از نیویورک به شیکاگو، پروازم با دو ساعت تاخیر انجام شد. وقتی رسیدم خودم را بین انبوهی از بچه های مدرسه ای که در حال برگشت به خانه بودند دیدم. راننده ی تاکسی هم سه بار مسیر را گم کرد تا به مقصد مورد نظر برسد.

در آن لحظه از همه چیز متنفر بودم. آسمان ابری و گرفته بود و هتلی که کنفرانس قرار بود در آنجا برگزار شود بسیار زشت و کثیف بود. بدتر از همه ی اینها، آن روز روز تولدم بود و من اصلا دوست نداشتم آن روز را به دور از خانه و خانواده باشم. می توانستم زمین و زمان را نفرین کنم و با همه بد صحبت کنم اما این کار را نکردم.

به خودم گفتم این آدم ها انتظار دارند رفتار خوبی با آنها داشته باشی،آنها لایق بهترین چیزها هستند که می توانی به آنها نسبت دهی. به سوی جایگاه تعیین شده حرکت کردم به طرف شخصی که داشت میزها را می چید دست تکان دادم و دو ساعت بعدی را به جالب ترین و بامزه ترین لحظاتی که تا به حال داشته ام، سپری کردم. گروهی که با آنها در کنفرانس، گفتگو داشتم بسیار پر انرژی و شاداب بودند و بحث را به چالش کشیدند.

هرچه بیشتر با آنها قاطی می شدم، بیشتر نیروی انرژی مثبتی را که به سوی من می آمد، احساس می کردم. شیکاگو شهر فوق العاده ای بود. من عاشق آنجا و مردمش شده بودم.

یکی از نکات این داستان این است که نگرش می تواند شرایط بد را به شرایط خوب تغییر دهد. بعلاوه، مهم ترین نکته این است که بیشتر از آن سودی که از فروش می برید اهمیت دارد.

به اعتقاد من، نگرش نیرویی است ثابت و مثبت که هر فروشی را ممکن می سازد و هر توانایی مخالفی را پیروز می کند. چیزی که شما باید درک کنید این است که نگرش خود را گسترش دهید، می توانید برای آن نگرش در درون مشتری خود، تقویت کننده ی مثبتی ایجاد کنید و در نتیجه ی این نگرش، مشتری خود بیشتر مثبت می شود.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *