ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۰۹
1,594 بازدید
۱۳ دیدگاه
اشتراک گذاری

همه‌ی ما روزانه در محیط کار با همکاران خود در تعامل هستیم. امکان تجربه‌ی استرس، رقابت، خشم، رفتار توهین‌آمیز و … در هر سازمانی وجود دارد مگر اینکه کارکنان آن سازمان یاد بگیرند با یکدیگر مدارا کنند و در جهت پیشبرد اهداف سازمان گام بردارند.

در اعلامیه اصول تحمل و مدارا، یونسکو اعلام نموده است که تحمل و مدارا بوسیله دانش، صراحت، ارتباطات و آزادی بیان، آگاهی و باور رشد می‌کند. تحمل و مدارا نه تنها یک الزام اخلاقی بلکه الزام قانونی و سیاسی است. کارکنان همواره مدیران را الگوی خود قرار می‌دهند. در سازمان لازم است مدیران آستانه‌ی تحمل خود را افزایش دهند، که سایر کارکنان این رفتار مدیران را الگوسازی کنند.

توصیه‌های زیر می‌تواند در این خصوص سودمند باشد:

نشان دادن یک رفتار احترام آمیز به دیگران.

حساس بودن و توجه داشتن به روش صحبت با افراد متفاوت از خود.

اجازه ندادن به مطرح ساختن جوک‌هایی که در مورد افراد متفاوت ساخته می‌شود.

کمک نمودن به افراد تا احساس خوبی در مورد خود داشته باشند.

دادن فرصت کار کردن با افراد متفاوت به خود و کارکنان.

به دست آوردن اطلاعات در مورد آداب و رسوم و مراسم‌های دیگران.

مجاز دانستن قدری اختلاف و عدم توافق.

صبور بودن در مواجهه با دیگران.

پذیرش انسان به عنوان موجودی منحصر به فرد.

از بین بردن تفکرات قالبی در ذهن افراد.

کاهش قوم‌مداری در سازمان.

پرهیز از کینه و نفرت نسبت به یکدیگر.

کارکنان باید بیاموزند که دیگران را تحمل کنند همچنان که دوست دارند دیگران آن‌ها را تحمل کنند. تحمل یعنی رفتار با دیگران به روشی که دوست دارید با شما رفتار شود.

تحمل و مدارا در مدیریت پیامدهای سودمندی دارد. تحمل و مدارا به ایجاد زمینه‌ی رسیدن به کمال و جذب سایر افراد با افکار گوناگون و استفاده مؤثرتر از سرمایه‌های فکری و انسانی در سازمان خواهد شد. در حالی که عدم تحمل و مدارا باعث از دست رفتن بخش اعظمی از منابع انسانی در سازمان می‌شود.

(منبع: رفتار سازمانی مثبت تألیف دکتر علی نصر اصفهانی و مهدی نصر اصفهانی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

13 پاسخ به “ضرورت مدارا در محیط کار”

  1. مرتضی گفت:

    مطلب بسیار عالی بود
    دورد بر شما

  2. مهدیه رفیعی گفت:

    مطلب مفیدی بود
    به نظر من اگر تموم فکر افراد پیشبرد اهداف سازمان باشد و همه در این زمینه به همدیگه کمک کنند خیلی مسائل حل میشه.
    باتشکر

  3. م جبلي گفت:

    عالی بود واقعا به نظر من همکار با دوست و یا خانواده فرقی نمیکنه همه در هر شرایط و سِمَتی لازمه که بهم احترام بذارن ???

  4. فرشته گفت:

    بسیار عاالی?

  5. Amir گفت:

    بسیار عالی

  6. سالار گفت:

    دقیقاً همینطوره
    مطلب فوق العاده ای بود
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *