ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
478 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

سرشناسان عرصه ی پیتزا فروشی

سرگذشت شرکت هایی که به شهرت رسیدند، مثال های مشابه بیشمار دارد. شرکت هایی که دایره ی تمرکز خود را کوچک کردند تا بتوانند در یک رسته ی جدید، اولین باشند و بعد توسط اطلاع رسانی که غالبا خود موسس انجام می دهد، به موفقیت رسیدند.

وقتی تام موناگان Tom Monagan پیتزای معروف دمینوز Domino’s را افتتاح کرد، در کنار فرستادن پیتزا به منازل، در خود فروشگاه هم پیتزا و ساندویچ می فروخت. سپس تمام این خدمات و سرویس های اضافی را حذف کرد و فقط به کار فرستادن پیتزا به منازل، با تاسیس شعبه های زنجیره ای، مشغول شد.

فرستادن پیتزا به منازل، به تنهایی هیچ پتانسیلی برای اطلاع رسانی ندارد. اطلاع رسانی پیرامون این ایده صورت گرفت که دومینوز اولین پیتزا فروشی زنجیره ای است که به صورت اختصاصی برای فرستادن پیتزا پرداخته بود. این ایده ی تازه و خوراک مناسبی برای رسانه ها بود.

مغازه های پیتزا فروشی لیتل سزار Little Ceasars هم در شروع فعالیتش در کنار فروش پیتزا، میگوی سرخ کرده، ماهی، سیب زمینی و مرغ بریان هم عرضه می کرد. تنها پس از اینکه موسسین آن، مایکل و ماریان ایلچ Micheal and Marian Ilitch، فعالیت خود را به فروش پیتزا به خصوص برای صرف بیرون از فروشگاه، محدود کردند، این فروشگاه توانست به فروش غذای ارزان و مناسب مشهور شود. (دو پیتزا به قیمت یکی)

فروشگاه های پاپا جانز Papa John’s هم در ابتدا علاوه بر پیتزا، ساندویچ استیک پنیر، کلاب ساندویچ، قارچ سوخاری، زوکینی سوخاری، سالاد، و حلقه های پیاز سرخ شده هم عرضه می کرد. تنها پس از اینکه جان اشناتر John Schnatter دایره ی فعالیت فروشگاه ها را به فروش پیتزا محدود کرد، مغازه های پیشرفت کردند.

البته تصمیم گیری حیاتی ای که باعث این پیشرفت شد، تمرکز پاپا جان بر تولید مواد اولیه ی بهتر بود. این ایده به شکل مواد اولیه بهتر، پیتزای بهتر درآمد.

ابده ی مواد اولیه ی بهتر، باعث جلب توجه رسانه ها، چاپ اخبار و اطلاعات، و همینطور یک شکایت حقوقی از سوی فروشگاه ه رقیب، پیتزا هات شد. این شکایت باعث شد موج اطلاع رسانی و اخبار تا سال ها ادامه یابد. برای رسانه ها هیچ چیز جذاب تر از جدال دو رقیب کاری نیست.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *