ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۸
445 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

سایت هایی که توسط روابط عمومی PR موفق بوده اند

با اینکه خیلی از سایت های اینترنتی از بین رفتند، ولی سایت های دیگری هنوز وجود دارند که سرحال و قبراق و سودآورند. این سایت های موفق همگی، رسته ی جدیدی ارائه کردند و آن را با انگیزش قوی و مقدار زیادی روابط عمومی PR مناسب همراه کردند.

  • آمریکا آنلاین America Online AOL اولین رساننده ی خدمات اینترنتی نبود، ولی اولین ISP بود که با روابط گسترده وارد ذهن مخاطبانش شد. علاوه بر آن، در اول دسامبر ۱۹۹۶، AOL یک سرویس زیر قیمت و رقابتِ به شدت برانگیزاننده ارائه کرد.
  • آمازون دات کام Amazon.com اولین کتاب فروشی اینترنتی نبود (پاولز دات کام Powells.com اولین بود)، ولی آمازون اولین کتاب فروشی اینترنتی ای بود که توانست  توجه مخاطبش را جلب کند و با ۳۰ درصد تخفیف در آنها انگیزه ی خرید ایجاد کند.
  • مانستر Monster هم احتمالا اولین سایت کاریابی اینترنتی نبود، ولی اولین سایت کاریابی بود که توجه و علاقه ی مخاطبانش را جلب کرد. گذشته از آن، لیست ۸۰۰هزار امکان شغلی موجود در سایت، انگیزه ای قوی بوجود می آورد.
  • پرایس لاین Price Line اولین سایت اینترنتی ای بود که بلیط هواپیما و اتاق هتل را زیر قیمت رزرو می کرد و نرخ کرایه را به مزایده می گذاشت و عامل ایجاد کننده ی انگیزه ی آن، صرفه جویی قابل توجه در پول شما بود که با استفاده از سایت میسر می شد.
  • ای بی Ebay اولین سایت حراجی اینترنتی با ۲۹ میلیون نفر عضو ثبت شده و میلیون ها وسیله و شی به حراج گذاشته شده بود. عامل ایجاد انگیزه ی آن هم، وسعت و قدرت سایت بود.
  • تراولو Travelo city و اکسپدیا Expedia هم اولین سایت های مسافرتی نبودند. ولی راه یافتن به ذهن مخاطب، جزو اولین ها قرار گرفتند. عامل برانگیزاننده در این دو سایت، قیمت پایین و اطلاعات کامل مسافرتی انها در مقایسه با سایر سایت ها بود.

زمانی که به دنبال یک گروه یا رسته ی جدیدی می گردید که در آن اولین نفری بوده و کار خود را با آن شروع کنید، بهترین سوال این نیست که: “وسعت بازارها چقدر است؟”

سوال اولیه باید این باشد که چه رسته یا گروه جدیدی می توانیم بوجود بیاوریم؟ آیا این رسته دارای ارزش روابط عمومی و اطلاع رسانی هست؟ و ما باید از چه زاویه ای وارد می شویم که بتوانیم مخاطبان را به ترجیح این رده ی جدید ترغیب کنیم؟

اِشکال جذب بازار موجود شدن این است که احتمالا این بازار در حال حاض به اندازه ی کافی پر است و جای چندانی برای فعالیت شما ندارد.

بازار نوشابه ی گازدارد، الکلی و غیر الکلی، بازار عظیم و پر منفعتی است، ولی الان بازار در انحصار نام های تجاری معروفی چون کوکاکولا و پپسی کولا است. وقتی توانستید یک رسته ی کاری جدید بیابید که در آن اولین باشید و عامل ایجاد انگیزه ی قوی ای را هم با آن همراه کنید، مطمئن باشید که سر و کله ی تبلیغات چی ها برای کمک به شما پیدا خواهد شد. در آن زمان است که باید در ذهن خود کارکرد اساسی تبلیغات را از یاد نبرید.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *