لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۳
279 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت: کریستف کلمب

اگر به دایره المعارف بریتانیکا نگاهی بیندازید، داستانی جالب از کریستف کلمب را خواهید یافت. او در دانشگاه «پاویا» ستاره شناسی، هندسه و جهان شناسی می خواند و اینها مشوق او بودند: کتاب مارکوپولو، نظریه های جغرافیدانان، گزارشها و سنت های دریانوردان و همچنین میل به دریانوردی در جاهای ناشناخته.

قدم به قدم و طی سالیان متمادی، او به این نتیجه مهم رسید که دنیا، کروی شکل است. بر اساس این نتیجه گیری، متوجه شد که می تواند با کشتی از سمت غرب (اسپانیا) به قاره آسیا برسد، یعنی درست همان کاری که مارکوپولو از سمت شرق امتحان کرد. او مشتاقانه انتظار زمانی را می کشید که نظریه اش را اثبات کند، اما نیاز مبرم به منبع مالی حمایت کننده، کشتی و مردان دریانورد داشت تا بتواند ناشناخته ها را کشف کند و «چیز بیشتر» را بیابد.

پس دست به کار شد و فکر و ذهنش را روی هدف متمرکز کرد. در طول ده سال، بارها و بارها احتیاج به کمک پیدا کرد. رفتار پرفریب پادشاه، تمسخر، شک و تردید، ترس از مقامات زیردست حکومتی، و ناباوری کسانی که قصد کمک به او را داشتند، همگی منجر به شکست های متمادی او شدند.

اما او همچنان تلاش می کرد. در ۱۴۹۲، کمکی که آرزویش را داشت، دریافت کرد. در اوت همان سال برای رسیدن به هند، چین و ژاپن، به سوی غرب دریانوردی کرد. او در مسیر درست قرار داشت. بقیه داستان را می دانید. بعد از رسیدن به جزایر کاراییب، با طلای فراوان، پنبه، طوطی، سلاح های جدید، گیاهان عجیب، حیوانات و پرندگان ناشناخته و چندین بومی آن منطقه به اسپانیا بازگشت.

او فکر می کرد به هدفش رسیده و به هندوستان دست یافته است، اما شکست خورده بود. او به آسیا نرسیده بود، اما بدون اینکه بداند، کلمبیا یعنی همان «چیز بیشتر» را پیدا کرده بود؛ چیزی بزرگ تر از «چیز بیشتر»!

“شما هم شاید مثل کریستف کلمب در راه رسیدن به اهداف و دغدغه های ذهنی تان شکست بخورید و شاید هم درست مثل او نتوانید به اهدافی که در دوردست های ناشناخته هستند، برسید. اما شاید «چیز بیشتر» را کشف کنید. چیزی به ارزش ثروت های قاره آمریکا. شما هم می توانید مثل او در راه رسیدن به اهدافتان و آنچه که در سر می پرورانید، دیگران را تشویق کنید و از آنها یاری بخواهید. شما هم مثل کلمب، قدرت و زمان فکر کردن را دارید. شما هم مثل او می توانید از نگرش ذهنی مثبت برای رسیدن به خواسته های معین خود و رسیدن به «چیز بیشتر» بهره ببرید و اصلا لازم نیست مثل کریستف کلمب از شکست بترسید؛ چراکه ممکن است مثل او چیزی را که به دست میاورید خیلی بیشتر از تصور ذهنی تان (تصور شما از موفقیت) باشد.”

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات