ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۴
885 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت: بهره گیری از تفکر خلاق

کتاب های «قدرت خلاق و تصور کاربردی شما» که توسط «الکس ازبورن»، از اعضای مؤسسه تبلیغاتی «باتن، بارتون، دورستاین و ازبورن» نوشته شده است، هزاران نفر را برای داشتن تفکری خلاق تشویق کرده است. اما موضوع مهم تر، انگیزه این افراد برای اقدامات مثبت و سازنده است. یک تفکر، خلاق نیست مگر اینکه با عمل همراه شود. ازبورن، درست مثل خیلی از متفکران خلاق، از مداد و کاغذ به عنوان وسیله مطلوب کار استفاده می کند. وقتی اندیشه ای به ذهنش خطور می کند، آن را سریع یادداشت می کند.

او هم مانند سایر مردان عمل، زمان تفکر، برنامه ریزی و مطالعه مخصوص دارد. الکس ازبورن، میان صحبت هایش، حقیقتی را روشن ساخت:

«همه افراد، حدی از تفکر خلاق را دارند، اما بیشترشان یاد نگرفته اند از آن بهره ببرند.»

نظریه های الکس ازبورن در کتاب «قدرت خلاق و تصور کاربردی شما» در خیلی جاها از جمله کلاس های دانشگاهی، کارخانه ها، دفاتر کاری، کلیساها، باشگاهها و منازل به کار می رود. نظریه های ازبورن، بسیار ساده مطرح شده اند، بدین صورت که:

دو یا چند نفر، تصوراتشان را روی هم بگذارند تا به ایده ای برسند که از سطح نیمه هوشیار به سطح هوشیار ذهنشان منتقل شود و به مشکلی مشخص پاسخ دهد.

عقاید، خیلی سریع و بعد از خطور به ذهن هر کدام از افراد باید یادداشت شوند. تا هنگامی که عقاید تمام اعضا جمع آوری و نوشته نشده است، هیچ قضاوتی صورت نمی گیرد. بعد از آن، تک تک عقاید، مورد بحث و قضاوت قرار می گیرد تا کارایی و ارزش هر یک مشخص شود.

دانشگاه «لاسال» در فیلادلفیا و خیلی از دانشگاههای دیگر در سطح کشور آمریکا، این درس را به عنوان یک رشته آموزش می دهند که شامل تفکر خلاق و استفاده از روش ها و نظریه های متفکران خلاق در بسیاری از صنایع و علوم است. همین تفکر خلاق بود که باعث شد دکتر «المر گیتس»، دنیا را به جایی بهتر تبدیل کند. دکتر گیتس، یک معلم، فیلسوف، روان شناسی دانشمند و مخترع بزرگ آمریکایی بود که در طول حیاتش، صدها اختراع و اکتشاف در زمینه های هنری و علمی از خود به جا گذاشت.

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *