ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۶
1,386 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : بیدار کردن غول خفته درون

شما مهم ترین فرد زنده هستید. لحظه ای بایستید و به خودتان فکر کنید. در تاریخ، هیچ کس دقیقا مثل شما نبوده است و از این به بعد نیز نخواهد بود. شما محصول وراثت، محیط، جسم، سطوح هوشیار و نیمه هوشیار ذهن، تجربه، شرایط ویژه زمانی و مکانی… و چیزی بیشتر، یعنی قدرت های شناخته شده و ناشناخته هستید.

شما این قدرت را دارید که تمام ویژگی های فوق را استفاده، کنترل و هماهنگ کنید و سرنوشت خود را رقم بزنید، چون شما ذهنی به همراه یک جسم هستید و ذهن شما شامل نیروهای نامرئی و عظیم است؛ یعنی سطوح هوشیار و نیمه هوشیار.

یکی از آنها غولی است که هرگز نمی خوابد، یعنی همان سطح نیمه هوشیار ذهن.

دیگری غولی است که اگر بخوابد، قدرتش را از دست می دهد و اگر بیدار باشد، قدرت نهفته اش، بی انتهاست. غول دومی همان سطح هوشیار ذهن است. وقتی این دو غول در کنار هم فعالیت کنند، می توانند قدرت های شناخته شده و ناشناخته را به کار بگیرند، بر آن ها تأثیر بگذارند و هماهنگی داشته باشند.

چه می خواهید؟

غول می گوید: «چه می خواهید؟ من مثل یک برده در اختیار شما هستم. من و دیگر غول های این چراغ.»

غول خفته درونتان را بیدار کنید! چون از غول درون چراغ علاء الدین، قوی تر است! غول چراغ علاء الدین، خیالی است، اما غول درون شما کاملا واقعی است! چه می خواهید؟ عشق؟ سلامت؟ موفقیت؟ دوست؟ پول؟ خانه؟ ماشین؟ شناخت؟ آرامش ذهنی؟ شهامت؟ شادی؟ یا اینکه می خواهید دنیا را به جایی بهتر برای زندگی تبدیل کنید؟ غول خفته درون شما این قدرت را دارد که آرزوهای شما را به واقعیت تبدیل کند. چه می خواهید؟ فقط اسمش را بگویید تا از آن شما باشد. غول خفته درونتان را بیدار کنید! چگونه؟

فکر کنید. با نگرش ذهنی مثبت فکر کنید. غول خفته، درست مثل غول های دیگر، با جادو احضار می شود. اما این شما هستید که جادو را می سازید. جادو همان طلسم دوسویه شماست که یک طرفش، “نگرش ذهنی مثبت و طرف دیگرش، نگرش ذهنی منفی” است. ویژگی های نگرش ذهنی مثبت با تمام ویژگی های مطلوب ترکیب می گردند و با لغاتی نظیر ایمان، امید، صداقت و عشق تعریف می شوند.

در آغاز سفری بزرگ هستید

شما در آب های پرتلاطم و بعضا خروشان در حرکتید و برای رسیدن به مقصد، به مهارت های دریانوردان احتیاج پیدا می کنید. همان طور که جهت یاب کشتی تحت تأثیر اختلالات ناخواسته مغناطیسی قرار می گیرد و نیاز به هدایتگری مناسب دارد تا در مسیر مناسب بماند، شما نیز باید از تأثیرات قدرتمند و مناسب برای ماندن در مسیر صحیح استفاده کنید. قطب نما و کشتی طوری طراحی شده اند که طلسم صحیح را به افراد بدهند.

چنین مسأله ای در زندگی واقعی و محیط پیرامون انسان ها نیز رخ می دهد. اختلالات نامطلوب، همان نگرش ذهنی منفی موجود در سطح نیمه هوشیار ذهن شماست. با شماست که این اختلالات را از بین ببرید. ممکن است هزاران هزار خطر، ناامیدی و مشکل وجود داشته باشد. اینها همان صخره های پنهان در زیر آب هستند که باید از آنها به سلامت عبور کنید و این زمانی میسر می شود که قطب نمای شما به درستی کار کند.

اگر از تمام صخره ها و موانع آگاه باشید، می توانید بر آنها فائق آیید. می توانید از تمام ابزارهای مطلوب محیطی بهره ببرید؛ از چراغ های کم سوی خانه های دوردست گرفته تا صدای قایق های شناور تا بتوانید به سلامت به مقصودتان برسید. برای ادامه سفر باید به قطب نمای خود اطمینان کامل داشته باشید. نکته مهم این است که به عنوان یک دریانورد، کاملا هوشیار و مراقب تمام جوانب باشید، چون گاهی با حواس جمع و دقت نظر می توان اشتباهات قطب نما را جبران کرد. درست مثل عقربه درون قطب نما که به یافتن جهت حساس است، شما نیز برای رسیدن به مطلوب، واکنش نشان می دهید و برترین مطلوب برای بشر، خواسته خداوند است.

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *