لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
238 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : با کتاب خواندن به سوی موفقیت حرکت کنید 

در خلال مطلب وب سایت ایده پردازان ما به شما کتاب های خود یار فراوانی را معرفی می کنیم که تجربه ثابت کرده است می توانند موجب واکنشی مطلوب و مثبت در خواننده شوند. در قرن بیستم، گروهی از نویسندگان معروف گرد هم آمدند و کار نوشتن کتابهای خود یار را طوری ادامه دادند که بذر اندیشه های مثبت را در وجود خواننده بکارد و او را برای انجام عملی مطلوب، سرشار از انگیزه کند. با اینکه برخی از این کتابها امروزه دیگر چاپ نمی شوند، اما قانون جهانی مندرج در آنها به همان تازگی اولیه باقی مانده است.

چنین کتاب هایی را می توان از فروشندگان کتابهای دست دوم و یا کتابخانه ها تهیه کرد. دوباره به شما تأکید می کنیم که مطالعه کنید. تمام مطالب مربوط به افراد موفق در حیطه مورد علاقه تان را بخوانید و داستان های موفقیت افراد در حیطه های دیگر را نیز مطالعه کنید، نقاط مشترک آنها را بیابید و داشته های مطلوب خود را با دیگران تقسیم کنید. این همان کاری است که «نیت لیبرمن» انجام داده است.

او سال هاست که نماینده یک مؤسسه تولیدی است. علاوه بر این، دغدغه ذهنی جذاب نیز دارد. کتاب های الهام بخش فراوانی را مطالعه کرده است و او بود که با اهدای چند مقاله از طرف آقای «امرسون» به «کلمنت استون»، آنها را به دو دوست تبدیل کرد و به همین شکل، «کلمنت استون» را با نویسندگان کتاب های تلقین و تلقین به خود، قانون پدیده روان، اختراع و سطح نیمه هوشیار ذهن و غیره آشنا کرد. تقسیم چنین عقایدی و آشنایی افراد با یکدیگر، امری بی نهایت مهم و خوب است، چون با بخشیدن چیزی مطلوب به دیگران، آن را نزد خودتان حفظ کرده اید.

«براونی وایز» این نکته را به خوبی می دانست. او مجبور بود از خود و پسر بیمارش نگهداری کند. درآمد ناچیز او برای پرداخت هزینه های پزشکی پسرش کافی نبود. به همین خاطر، در شرکتی مشغول به کار شد تا درآمد بیشتری کسب کند. او به پول نیاز داشت. با پول می توانست امکانات پزشکی بهتری را برای فرزندش تامین کند. می توانستند به منطقه ای بروند که آب و هوایش، پسر را بهبود بخشد. «براونی» از خدا طلب کمک کرد و خداوند به او کمک کرد تا کتاب الهام بخش «بیندیشید و ثروتمند شوید!» را پیدا کند و بخواند. بارها و بارها آن را مطالعه کرد. در حقیقت، آن را ۶ بار خواند و سپس دستورالعملی را که نیاز داشت، در آن یافت.

آن گاه چیزی رخ داد که او باعثش بود! او چگونگی به کارگیری دستورالعمل ها در موقعیت خودش را یافت و آنها را عملی کرد. مدت زیادی از این جریان نگذشت که درآمدش به ۱۸ هزار دلار در سال افزایش یافت و اندکی بعد به ۷۵ هزار دلار در سال رسید. ابتدا معاون و سپس مدیرکل آن شرکت شد. از او دیگر به عنوان یکی از زنان موفق ایالات متحده یاد می شد. او اکنون مدیر شرکت بین المللی «سیندرلا» است. موفقیت چشمگیر این خانم با یک کتاب شروع شد و با آن کتاب ادامه یافت. بخش عمده موفقیت های او، ناشی از انگیزه فراوان نمایندگی های فروش او بود. او آنچه را که از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید!» فهمیده بود، با دیگران قسمت کرد و چندین نسخه آن را برای نمایندگان فروشش خرید. «براونی» به آنها توصیه کرد کتاب را چند بار بخوانند و آن را به کار ببرند. او دیگر کتابهای الهام بخش را نیز توصیه می کند. داستان «لی اس. میتینگر» و دکتر «ویلیام کاسل بری»، نمونه هایی دیگر از نقش کتابهای ارزشمند در دستیابی به موفقیت است.

این دو نفر با تولید ماده ای به نام «نوتریلیت» که سرشار از ویتامین و مواد معدنی است، کمک شایانی به سلامت بسیاری از مردان، زنان و کودکان کردند. فروش سالیانه آنها به میلیون ها دلار می رسد. این دو مرد نیز کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید!» را مطالعه کردند. آنها آنچه را خواندند، در عمل به کار گرفتند. بخشی از موفقیت آنها به این خاطر بود که توزیع کنندگان خود را با ویتامین های ذهنی، سرشار از انگیزه می ساختند. آنها امروز نیز چنین کاری را با استفاده از همان کتابی که به خودشان انگیزه بخشید، انجام می دهند. هر کارمند تازه کار باید در یک جلسه آموزش موفقیت شرکت کند. آنها کتاب های خود به کار را میان کارمندانشان توزیع کرده اند، چون از تأثیر چشمگیر آن ها بر میزان تولید، کاملا آگاهند. «دبلیو. کلمنت استون» نیز در سازمان خود، سخنرانی های الهام بخش متعددی می کند. شرکت او در فواصل زمانی، هزاران نسخه از کتاب های الهام بخش را می خرد و آنها را میان کارمندان توزیع می کند. می توان نتیجه گرفت که موفقیت و رشد شرکت او اصلا اتفاقی نبوده است.

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات