ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۶
385 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

خودِ آژانس های تبلیغاتی برای معرفی خود از PR استفاده می کنند!

جالب اینجاست که آژانس های تبلیغاتی آمریکا، همان گروهی که اعتقاد دارند “تبلیغات، نام های تجاری را می سازد”، خودشان هیچ تبلیغی برای خود نمی کنند. در عوض آنها برای ساختن نام تجاری خودشان به شدت به روابط عمومی PR متکی هستند. آنها پیاپی در حال ارائه ی نمونه هایی از کارشان به نشریات تجاری به خصوص عصر تبلیغات و اَدویک Adweek هستند.

گرفتن هر جایزه ای در این زمینه، حتی اگر جایزه ای کم ارزش باشد، باز هم مایه ی لاف زنی تبلیغات چی ها می شود. ما پنج شماره ی پیاپی عصر تبلیغات را بررسی کردیم و به جز چند آگهی استخدام هیچ تبلیغی برای یک آژانس تبلیغاتی نیافتیم.

به نظر می رسد شعارهای آژانس های تبلیغاتی این باشد: “کاری را که می گویم انجام بده، نه کاری را که می کنم”. آنها به دیگران آگهی می فروشند ولی هیچ وقت برای خودشان آگهی نمی خرند.

علاوه بر نشریات تجاری آژانس های تبلیغاتی هم شدیدا به دنبال اطلاع رسانی Publicity درباره ی خود و تبلیغات چاپ شده شان در پنج نشریه ی معتبر “وال استریت ژورنال”، “نیویورک تایمز”، “یو اس ای تو دی”، “لس آنجلس تایمز”، و “شیکاگو تریبون” هستند. اطلاع رسانی، برنده ی بازی آژانس های تبلیغاتی است.

اگر شما به تبلیغات برای خودتان اعتقاد ندارید، چگونه می توانید به تبلیغات برای دیگران اعتقاد داشته باشید؟

تبلیغات راهی است که همه ی نام های تجاری بزرگ به جز نام آژانس های تبلیغاتی، به وسیله ی آن به نام های تجاری بزرگ تبدیل شدند.

شاید شرکت های خدماتی حرفه ای مثل آژانس های تبلیغاتی نیاز به تبلیغ نداشته باشند. شاید میزان پیشینه و شهرت آنها برای بوجود آوردن همه ی منابع کاری و تجاری مورد نیازشان کافی باشد.

این موضوع ممکن است حقیقت داشته باشد، ولی در عمل می بینیم که آژانس های تبلیغاتی، پیاپی شرکت های حرفه ای خدمات رسانی مثل: کی پی ام جی KPMG، پرایس واترهاوس کوپرز Pricewaterhouse Coopers، دِلیوت اند تاچ Deliotte & Touche، ارنست اند یانگ Ernest & Young و آرتور اندرسن Arthur Anderson را به صرف پول بیشتر برای تبلیغات تشویق می کنند.

آیا برنامه ی تبلیغاتی ای که شرکت آرتور اندرسن ارائه می دهد می تواند باعث نجاتش شود؟ خیلی باور نکنید.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *