ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1396/11/01
2 دیدگاه
اشتراک گذاری

اگر کارکنانتان ایده‌های خلاق ندارند باید نگاهی به فرهنگ حاکم بر شرکت خود بیندازید. آیا ایده‌های بزرگ را با نادیده گرفتن یا انتقاد کردن سرزنش می‌کنید؟ یا اینکه، با تشویق افراد برای ارائه‌ی بهترین روش ممکن(حتی اگر تا به حال تست نشده باشد) اقدام به پرورش خلاقیت می‌کنید؟

سوألات زیر را از خودتان بپرسید تا دریابید آیا فرهنگ اداره‌تان به خلاقیت کمک می‌کند، یا مانع آن می‌شود:

آیا تفویض اختیار و مسئولیت کرده‌اید؟

افرادی که ذاتاً خلاق هستند، زیاد نیستند. کارکنان نیاز دارند قبل از اینکه شروع به ارائه‌ی پیشنهادات فوق‌العاده کنند، آموزش دیده و تقویت شوند.

آیا کارکنان از چشم‌انداز شرکت آگاهند؟

برای ایجاد ایده‌های خلاق، کارکنان نیازمند چندین اصل راهنما هستند. مطمئن شوید که آن‌ها از چشم‌انداز شرکت مطلع بوده و هنگام توسعه‌ی ایده‌ها و راه‌حل‌هایشان، این مسئله را مد نظر قرار خواهند داد.

آیا گروه شما مرتباً جلسه‌های طوفان فکری برگزار می‌کند؟

طوفان فکری به هم‌افزایی متکی است. اگر شما جلسه‌های طوفان فکری را به طور صحیح اداره می‌کنید، کارکنانتان باید بتوانند با ایده‌های بهتر نزد شما بیایند، به جای اینکه انفرادی برای خودشان کار کنند، در قالب یک گروه به فعالیت بپردازند.

آیا ریسک می‌کنید که جلسه‌های خلاقانه را بیرون از شرکت برگزار کنید؟

گاهی فضای یک دفتر کار هر چقدر هم که زیباو مرتب باشد، باز هم می‌تواند خسته‌کننده باشد. برای یک تغییر سریع ریسک کنید: یک نمایشگاه دولتی، یک رستوران، یک پارک، ساحل و غیره. آنگاه از ایده‌هایی که در یک مکان آرام به ذهن شما و همکارانتان می‌رسد شگفت‌زده خواهید شد.

آیا به کارکنانتان اجازه می‎‌دهید که محیط کارشان را تزئین کنند؟

اگرچه تزئین محیط کار به اندازه‌ی توانمندسازی خلاقیت کارکنان، حیاتی نیست، اما به ایجاد محیطی که خلاقیت بتواند در آن آزادانه جریان داشته باشد کمک می‌کند. آزادی در تزئین محیط، به کارکنانتان اجازه می‌دهد که از هر چیزی که برایشان معنی دارد، الهام بگیرند.

چگونه خلاق باشیم؟

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
2 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Morteza Sefidi

خیلی عالی بود
خدا قوت