ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۱
913 بازدید
۵ دیدگاه
اشتراک گذاری

مطالعات نشان می‌دهد که طراحی فضای کار در موفقیت شرکت مؤثر است. فضای فیزیکی شرکت حتی بر توانایی شما در نگه داشتن نیروهای حاضر و جذب نیروهای جدید مؤثر است.

اینکه در این مطالعات دریافته‌اند، کارکنان می‌خواهند در فضایی روشن با تجهیزات و مبلمان مدرن کار کنند، اصلاً عجیب نیست. آن‌ها به حریم شخصی احتیاج دارند، اما با این وجود می‌خواهند به راحتی به همکارانشان دسترسی داشته باشند.

عنصر کلیدی یک فضای کاری با طراحی خوب آن است که کارکنان همیشه بتوانند از یکدیگر اطلاعات بگیرند. اگر شرکت شما می‌خواهد کار گروهی را تشویق کند، طراحی فضای کاری باید تا حد امکان، تعامل غیررسمی دوستانه را آسان‌تر کند.

مهم نیست چه نوع ساختمانی را برای محل کار خود انتخاب می‌کنید، آنجا باید طراحی ساده و انعطاف‌پذیری داشته باشد که با کار شما همخوانی داشته باشد.

پارتیشن‌ها بسته به نوع کار، مزایا و مشکلات خود را دارند. اگر کارکنان شما سمتی دارند که تمرکز شدید نیاز دارد، لازمه‌ی کارشان داشتن دفتر کاری فاقد عوامل پرت‌کننده‌ی حواس است. اگر کارکنانی دارید که به خاطر نوع کارشان زیاد با تلفن صحبت می‌کنند، ممکن است مکالمات آن‌ها به طور اجتناب‌ناپذیری همکارانشان را آزار دهد.

به کارکنان چه در دفتر مجزا باشند چه در پارتیشن، اجازه دهید اطراف خود را شخصی کنند. اجازه دهید تا حد معقولی عکس‌ها و وسایل شخصی اطراف خود بگذارند. نه تنها کارکنان بیشتر احساس راحتی و نوعی احساس تعلق خواهند داشت، بلکه شما هم خواهید توانست آن‌ها را بهتر بشناسید، و همکارانشان نیز شناخت بیشتری از شخصیت آن‌ها پیدا می‌کنند. داشتن پارتیشن یا دفتری که نشان‌دهنده‌ی شخصیت ساکن آن باشد می‌تواند دوستی‌ها را بیشتر کند، و در نتیجه منجر به کار گروهی کارآمدتری شود.

قبل از اینکه اجازه دهید کارکنان با هیجان دکور خود را طراحی کنند، قوانین لازم را تعیین کنید و بگویید چه چیزهایی نامناسب است. فقط مراقب باشید محدودیتی بیش از حد لازم بر سلیقه‌ی افراد اِعمال نکنید، چرا که این کار خلاقیت را از بین می‌برد و حتی دلخوری ایجاد می‌کند.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

5 پاسخ به “اهمیت طراحی فضای کاری”

  1. نکاتی بسیارعالی و مهم را مطرح کردید ،‌ متشکرم

  2. Morteza Sefidi گفت:

    مطلب خوبی بود
    خدا قوت
    متشکر

  3. طهران پرچم گفت:

    نکات خوبی بود واقعا. طراحی محیط کار خیلی میتونه روی کار کارکنان تاثیر بزاره.
    https://tehranparcham.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *