ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۲۱
4,418 بازدید
۳ دیدگاه
اشتراک گذاری

پیش از این نیز در رابطه با خلاقیت صحبت کردیم. افراد به منظور رشد و تحول کسب و کار باید خلاقیت داشته باشند در غیر اینصورت دچار رکود می‌شوند. شاید بسیاری از کسب و کارها بدون خلاقیت زنده مانده‌اند اما در دنیای امروز با رشد چشمگیر تکنولوژی و حجم بالای داده‌ها افراد جذب ایده‌های نو و خلاقانه می‌شوند. چیزی که تا به امروز آن را ندیده باشند.

چگونه خلاق باشیم؟

خلاقیت به مفهوم توانایی داشتن نگاهی جدید و متفاوت به یک موضوع؛ شکستن و دوباره ساختن دیدگاه خویش در رابطه با یک موضوع؛ به دست آوردن بینشی جدید نسبت به ماهیت آن؛ و خارج شدن از قالب‌های ذهنی است.

در کل، افراد خلاق دارای ویژگی‌هایی هستند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. کنجکاوی فراوان نسبت به مسائل اطراف خویش

۲. تمایل فراوان به انجام آزمایش و کسب تجربیات مختلف

۳. توجه دقیق به دنیای اطراف

۴. اعتماد به نفس فراوان

۵. توانایی ارتباط برقرار نمودن با دیگران

و…

روش‌های پرورش خلاقیت

پرورش خلاقیت روش‌های متعددی دارد، از آن جمله:

۱. بازدید از مکان‌های رویایی مانند موزه‌ها و آثار باستانی

۲. سفر به مکان‌های جدید

۳. رفتار برخلاف عادات روزمره

۴. تغییر مستمر دکوراسیون منزل و محل کار

۵. بازدید از نمایشگاه اختراعات و اکتشافات

۶. کمک گرفتن از افراد غریبه و حتی بچه‌ها در حل مسائل

۷. حل معما، جدول و پازل

۸. دیدن مشکلات به شکل فرصت

۹. اگر مسئله‌ای دو راه‌حل دارد حل آن از راه سوم!

خلاقیت در همه‌ی امور به خصوص تبلیغات دیده می‌شود. با یک تبلیغ خلاقانه می‌توان به خوبی توجه مخاطب را جلب کرد. و پیام را کاملاً غیرمستقیم منتقل کرد. سازمان‌ها نیز نقش مهمی در پرورش خلاقیت کارکنان خود دارند. در این مورد پیش از این مطلبی با عنوان ( آیا اقدام به پرورش خلاقیت در سازمان کرده‌اید؟ ) نوشتیم.

(منبع: شایستگی‌های یک مذاکره‌کننده موفق تألیف دکتر مسعود حیدری، لیلا جراحی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

3 پاسخ به “روش‌های پرورش خلاقیت”

  1. از شما سپاسگذارم که با انتشار مطالب مفید و کاربردی به دیگران کمک می کنید تا رشد کنند

  2. سلام
    سایتتان واقعا جذاب و خلاقانه است .
    ممنون بابت چنین سایت پویا و جذابی

  3. دینا گفت:

    بسیار مفید اجرتان با آقا ان شاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *