ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۸
423 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

جستجو برای رسانه های جایگزین در تبلیغات

نشانه ی دیگر مشکل دار بودن تبلیغات سنتی، توجه بیش از پیش آنها به رسانه های جایگزین است. امروزه مشتریان آژانس های تبلیغاتی به دنبال راه هایی غیر از چاپ، انتشار یا تبلیغات رادیویی و تلویزیونی هستند و شیوه های جالب و تا حدی عجیب و غریب برای صرف دلارهای تبلیغاتی شان جستجو می کنند.

یکی از شیوه های محبوب این روزها، بالن های تبلیغاتی است. پیشگامان استفاده از این بالن ها برای تبلیغات گودیر Goodyear و مت لایف Metlife بودند، و الان شرکت های متعددی از جمله بادوایز، اکسنچر، سی دی دبلیو کامپیوتر سنترز CDW Computer Center، مانستر دات کام Monster.com، شیلد Shield، هود Hood، آیزود Izod، مزدا Mazda و سانیو Sanyo از این شیوه استفاده می کنند.

با پرداخت سه میلیون دلار در سال، شرکت شما می تواند پیامش را روی این بیلبوردهای پرنده قرار دهد. این بالن ها مختص ایالت متحده نیست و شرکت های مختلفی مثل فاگور Fagor در اسپانیا، لیب هر Liebherr در آلمان، و استارهاب StarHub در سنگاپور، در سراسر دنیا به این شکل تبلیغ می کنند.

شما می توانید در کنار به پرواز درآوردن بالن خود در محوطه ی هوایی یک استادیوم ورزشی، نام تان را روی خود استادیوم هم بگذارید. اگر تمایلی به خرید کل استادیم با قیمت های سرسام آور ندارید، می توانید اسم شرکت سهامی تان را روی خود مسابقه بگذارید.

ما به تازگی این مسابقات را داریم: جام AXA Liberty، جام Capital One Citrus، جام Gulligan Holiday، جام FedEX Orange و … .

قدم منطقی بعدی، نام گذاری تیم های ورزشی است. اخیرا گزارش شده است که فدرال اکسپرس Federal Express پیشنهاد پرداخت ۱۲۰ میلیون دلار داده است که تیم جدید NBA (بسکتبال ملی آمریکا) در ایالت خودش، ممفیس اکسپرس Memphis Express نام بگیرد.

خوب طبیعتا آنها می خواستند که لباس های بازیکنان هم بر مبنای رنگ های فداکس یعنی نارنجی و ارغوانی طراحی شود. البته  NBA با این قرارداد موافقت نکرد ولی گذاشتن اسم شرکت های سهامی روی تیم های ورزشی دیگر، در حال متداول شدن است.

بعد از ورزش های تیمی، ورزش های انفرادی هم به همان راه کشیده می شوند. مثل نسکار NASCAR که در آن هم اتومبیل ها و هم رانندگان شان لوگوهای اسپانسرها را به همراه دارند. اولین کاری که یک راننده پس از برد در مسابقه انجام می دهد، نوشیدن نوشیدنی اسپانسر، برچشم گذاشتن عینک و پوشیدن کلاه اسپانسر قبل از خروج از اتومبیل است.

در آینده ممکن است در جاده ها هم شاهد آگهی هایی روی ماشین ها به شیوه ی مسابقات اتومبیل رانی باشید. با استفاده از یک تکنیک جدید که به آن پوشش اتومبیل می گویند، می شود آگهی ای را که به شکل رنگی روی ورقه ی وینیل چاپ شده، سرتاسر یک اتومبیل معمولی چسباند.

این روزها به هر کجا که برانید نمی توانید از چنگ تبلیغات در امان باشید. هر روز تعداد بیشتری از پمپ های بنزین در جایگاه ها و ماشین های پرداخت پول یا ای تی ام ATM با پیام های تبلیغاتی تزئین شده اند.

آگهی های تبلیغاتی ای (داخل تونل) داخل گذرگاه های زیرزمینی وجود دارد. یک پدیده ی عجیب و غریب و در حال رشد که توسط اروپاییان ابداع شد.

شرکت های آدیداس و کوکاکولا با واسطه گری شرکت انگلیسی موشن پوسترز Motion Posters در راهروهای متروی بوداپست و آتن برای خودشان فضای نصب آگهی خریده اند.

روش تبلیغ در تونل های زیرزمینی به این شکل است که یک سری از تابلوهای نورپردازی شده در کنار هم قرار می گیرند، پس آنچه از داخل قطار در حال حرکت دیده می شود تصویرهای متحرک خواهد بود. این شیوه بیشتر شبیه کتاب های تصویر متحرک است که روی هر صفحه، یک نقاشی کشیده شده که با صفحه ی قبلی کمی متفاوت است و وقتی به سرعت کاغذهای کتاب را ورق بزنید، تصاویر متحرک به نظر خواهد رسید و شبیه به آگهی های تلویزیونی ۳۰ ثانیه ای خواهد شد.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *