IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
اهمیت شروع مذاکره فروش

تکنیک فروش: اهمیت شروع مذاکره فروش

تکنیک فروش : اهمیت شروع مذاکره فروش

اهمیت شروع مذاکره بستگی به نوع فروش دارد. زمانی این موضوع حیاتی تر می شود که شما برای اولین بار در حال مذاکره با مشتری هستید و قصد دارید، یک قرارداد بزرگ را منعقد کنید. بر همین اساس، این اهمیت هنگامی که با یک مشتری قدیمی در مورد یک معامله کوچک صحبت می کنید کاهش می یابد. در موقعیت اول مذاکره با دقت بیشتری آغاز می شود؛ زیرا اگر شروع مذاکره اثرگذار نباشد، ممکن است قبل از اینکه فرصت پیدا کنید تا داستان خود را تعریف کنید به بیرون از اتاق هدایت شوید.

مذاکره با فرد درست

در برخی از فروشها؛هنگامی که برای فروش  کالا و یا خدمات به شرکتی مراجعه می شود، ممکن پیدا کردن شخص درست و تصمیم گیرنده سخت باشد. به عنوان مثال “یک فروشنده کامپیوترهای آی بی ام” به راحتی می تواند با یک مدیر پر مشغله ملاقات کند، در صورتی که این ملاقات برای یک فروشنده بیمه کار دشواری است.

اکثر فروشندگان جوان که برای اولین بار به بیرون از شرکت رفته و نا امید برگشتند، به این دلیل است که نتوانسته اند با فرد درست ملاقات کنند و یا وقت زیادی را در اتاق انتظار صرف کردند و باز هم به نتیجه دلخواه نرسدیدند.

در بعضی از این موارد می توان با ارسال یک نامه به شرکت مورد نظر که توسط مدیر عامل مهر و امضا شده است، در خواست جلسه کرد. در سایر موقعیتها، که برای ملاقات با مشتریان در دفاتر کار آنها با مشکل مواجه هستیم، باید به فکر یک ملاقات خارج از دفتر باشیم. مثلا:

البته باید به این نکته توجه کرد که مشتری علاقه مند به شرکت در اینگونه مراسم ها باشد.

(منبع : فروش ، تکنیکها و کاربردها ، ریچارد و بروس دی بوسکرک)

با ادامه مقالات تکنیک فروش همراه ما باشید …

 

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar