IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
بارکد کیو آر

تبلیغات بر اساس بارکد کیو آر (QR Code)

تبلیغات بر اساس بارکد کیو آر (QR Code)

کدهای کیو. آر در ابتدا در صنعت تولید استفاده می شد و برای پاسخ های سریع کاربرد داشت. این کدها در هالیوود هم استفاده شد. مرکز هالیوود اند هایلند (Hollywood & Highland Center) در هالیوود یکی از اولین مراکز خرید و سرگرمی بود که از نسل اول این کدها با نام مایکروسافت تگ (Microsoft Tag) در کمپین برند سازی خود استفاده کرد.

این تگ ها به سرعت مورد استقبال قرار گرفت و برای دسترسی به مشتریان از طریق گوشی های موبایل، استفاده شد.

کدهای مذکور در همه ی محتواهی تبلیغاتی چاپی و دیجیتالی این مرکز استفاده می شد. این کدها به مشتریان این فرصت را می داد تا از طریق گوشی های هوشمند خود، با مرکز خرید ارتباط برقرار کنند.

این کدها مصرف کنندگان را به اپلیکیشن مخصوص مرکز خرید هدایت می کرد، جایی که آنها به برنامه ی رویدادهای داخل مرکز خرید و آخرین اخبار فروشگاه ها دسترسی داشتند. اسکن این کدها راهی راحت تر برای دسترسی به محتوای اپلیکیشن مرکز خرید بود.

همچنین اسکن این کدها مصرف کنندگان را به وبلاگ اختصاصی مرکز خرید هم هدایت می کند. جایی که عکس ها و فیلم های مختلف درباره ی مرکز خرید اشتراک گذاری شده و آدرس صفحه های این مرکز خرید در شبکه های اجتماعی مختلف اعلام شده است.

همچنین برخی موارد قابل دانلود هم در آنجا قرار داده شد تا در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. این مطالب از طریق وب سایت اختصاصی آنها هم در دسترس بود. مصرف کنندگان هم می توانستند عکس هایی که در مرکز خرید گرفته بودند را اشتراک گذاری کرده و در اختیار دیگران قرار دهند.

برنامه هایی همچون ماکروسافت تگ یا کد کیو. آر، دنیای واقعی را به دنیای اطلاعات، سرگرمی، تعامل و تجربه ی موبایلی پیوند می زنند. این کدها می توانند هر جایی نمایش داده شوند و از جمله به صورت دیجیتالی، چاپی، پاک های خرید، روی لباس، پوسترها و غیره. وقتی مصرف کننده این اسکن را انجام می دهد، می تواند یک وب سایت را باز کند، پیامک بدهد یا تلفن را بگیرند.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

دیدگاه خود را بگذارید

avatar
محمد
Guest
محمد
Guest