ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۳۰
595 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

افزایش بازدید از وب سایت به کمک بارکدهای کیو آر (QR code)

مرکز خرید سانتانارو در کالیفرنیا، یک برنامه ی ترفیغی یک هفته ای را با استفاده از کدهای کیو. آر، اجرایی کرد. در این برنامه ۲۰ خرده فروش و رستوران مشارکت داشتند. هدف از این برنامه، ارائه ی مشوق های انحصاری و تخفیفات ویژه به شرکت کنندگان در برنامه بود.

در حین اجرای این برنامه، نشانه های مربوطه در نقاط مختلف مال نصب شده بود. تلاش شده بود تا برخی از این نشانه ها در مناطقی نصب شود که بازدید کمتری دارد؛ تا با جذب مشتریان، بتوانند پاخور آن راهروها یا خرده فروش ها را افزایش دهند.

مشتریان با استفاده از گوشی هوشمند خود، کدهای کیو آر را اسکن کرده و آنها را ذخیره می کردند. در طول هر روز، چهار پیشنهاد مختلف در هر نشانه وجود داشت که بازدیدکنندگان می توانستند پس از اسکن و ذخیره، به آنها دسترسی پیدا کنند. قبل از اسکن و ذخیره، از ویژگی های پیشنهادات ترفیغی اطلاعی نداشتند.

این تخفیفات شامل موارد متنوعی می شد؛ از تخفیف ۱ دلاری برای هر نوشیدنی در کافه های مشخص شده تا تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید پوشاک از خرده فروش ها. این تخفیف ها تنوع زیادی داشتند و این تنوع یکی از عوامل جذابیت و موفقیت این برنامه بود.

این برنامه ی ترفیعی تمرکز بیشتری روی بخش های خدماتی مال داشتند. به همین دلیل مستاجران بخش های خوراکی و نوشیدنی و همچنین بخش های خدماتی خرده فروش ها اولویت بیشتری برای مشارکت در این برنامه داشتند.

این برنامه به دنبال تخفیف برای برندهای لوکس و گران مانند گوچی نبود. به دنبال تحریک ناگهانی مشتریان و خرید تکانشی (Impulse Buying) هم نبود. به همین دلیل سراغ مستاجرانی رفتند که دارای قیمت های متوسط بوده و مشتریان ثابتی دارند.

ایده ی اصلی این برنامه، خلق راه های جدید و راحت برای اتصال به مصرف کنندگان و کمک به خرده فروش ها برای جذب مشتریان جدید بود.

کدهای کیو. آر ابزارهای جذابی برای دسترسی به بازارهای جوان هستند. مخاطبانی که علاقه مند به استفاده از گوشی های هوشمند می باشند و از این طریق، می توان پیام خود را به آنها رساند.

این برنامه ی ترفیعی یک هفته ای، موقعیت های زیادی را در زمینه ی استفاده از کدهای کیو آر به همراه داشت. مثلا یکی از تبلیغات که حاوی کارت های هدیه بود و مخاطبان می توانستند با اسکن کد، آن تخفیف را داشته باشند. بیش از ۲۶۰ نفر این تبلیغ را اسکن کرده و از کد تخفیف استفاده کردند. این تعداد بیش از ۳ برابر ترفیع های قبلی است که بدون کد کیو انجام شده بود.

مردم از کدهای کیو آر استقبال می کنند. آنها به دلیل راحتی بیشتر و جذابیت این ابزار جدید، به آن توجه کرده و با آن کار می کنند. پس باید در فعالیت های بازاریابی از این کدها بهترین استفاده را کرد.

لازم است تا هر یک از این کدهای کیو آر به یک وب سایت وصل شوند. می توان آنها را به شبکه های اجتماعی هم متصل کرد. به طور کلی، بهتر است پشت هر کد کیو آر یک لینک باشد تا یکپارچگی و گردش اطلاعات مورد نظر برند به مشتری بهتر و کامل تر فراهم شود. از این طریق می توان پیشنهادات بهتری به مشتریان ارائه کرد.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *