IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
بروشور

برندسازی شخصی : تهیه بروشور

برندسازی شخصی : تهیه بروشور

شما به عنوان یک شخصی که برند شخصی دارد باید لوازم برند شده تولید کنید. مثل سربرگ، تقویم، نوشت افزار، بروشور و مانند اینها. اصلی ترین و بارزترین این ابزار سربرگ شماست. همه ی مکاتبات شما باید لوگو و رنگ های برندتان را نشان دهد تا پیام برند شخصی تان را به مخاطب برساند.

بسیار مهم است که همه ی مکاتبات نوشتاری شما به خوبی برند شده باشد. اگر برای طراحی لوگو و وب سایت تان از طراح کمک گرفته اید از او بخواهید سایر موارد هم برایتان طراحی کند تا یکپارچگی برندتان حفظ شود. یکی از این موارد بروشور است ما به شما می گوییم که چگونه یک بروشور برند شده تهیه کنید.

بروشور یکی از ابزار موثر در ارتباط با مخاطب به حساب می آید. بروشور دو هدف را دنبال می کند: اول به مخاطب شما کمک می کند تا در مورد کسب و کار شما آگاهی به دست آورد، دوم اینکه این امکان را فراهم می کند تا مخاطب شما به شما اعتماد کند. در واقع بروشور راه ارتباطی دیگری است برای برقراری ارتباط با مخاطب هدف تان. باید این نکته را به خاطر داشته باشید که هدف اصلی از چاپ بروشور برقراری ارتباط است نه فروش.

برای ساختن یک بروشور برندشده ی عالی، باید نکته های زیر را در نظر بگیرید:

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

 

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar