IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
برند

برنامه ریزی برند (۲)

در ادامه مقاله ی برنامه ریزی برند مطلب زیر را دنبال کنید.

دومین مدل برنامه ریزی برند مدل همنوایی است.

۲- مدل همنوایی برند.

این مدل، فهرستی از نیازهای منطقی برای ساختن یک برند قوی را لیست می کند که شامل موارد زیر است:

چهار عامل هویت، مفهوم، پاسخ و ارتباط، در واقع نردبان برندسازی هستند و دستیابی به این چهار مرحله نیازمند ایجاد شش بلوک ساختمان برند است که عبارتند از: جلوه گری برند، عملکرد برند، تصورات از برند، قضاوتهای برند، احساسات نسبت به برند و همنوایی، که در این سری مقالات تشریح شده اند.

۳- مدل زنجیره ارزش برند.

که ابزاری است برای پیگیری فرایند خلق ارزشمند برند و پنج بعد کلیدی که معیارهای بسیار مهمی برای اندازه گیری و سنجش ذهنیت مشتریان هستند را معرفی می کند. این پنج بعد عبارتند از: آگاهی از برند، تداعی های ذهنی برند، نگرش برند، وابستگی به برند، و در نهایت فعالیت و تجربه با برند، که خروجی های کلیدی را سبب می شوند. این مدل فرض می کند که تعدادی از عوامل به هم پیوسته در میان مراحل هستند که مشخص می کنند ارزشی که در مرحله ی اول خلق شده، در مراحل بعدی آن ضرب یا منتقل می شوند و سه سری از ضرایب شامل ضریب کیفیت برنامه، ضریب شرایط بازار و ضریب تمایلات سرمایه گذار معرفی می شوند. جامعیت نگری اندیشمندانه کلر بین سه مدل فوق سبب دستیابی به نتایج ارزشمندی می شود که عبارتند از:

همه جانبه به نحوی که بنگاه اقتصادی نیز اثر مالی سرمایه گذاری و هزینه های بازاریابی اش را مطلوب ارزیابی کرده و برنامه و فعالیتش را از ابعاد کمی و کیفی اندازه گیری کند.

مقالات برنامه ریزی برند را دنبال کنید

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar