IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
بازاریابی چابک یا agile marketing چیست؟

بازاریابی چابک یا agile marketing چیست؟

بازاریابی چابک یا agile marketing چیست؟

بازاریابی چابک روشی است که به شما کمک می کند تا برای انجام وظایف کاری و پروژه های شرکت بتوانید عملکرد سریعتر و متمرکزتری داشته باشید و از سلسله مراتب طولانی و فرسایشی جلوگیری کنید.با این شیوه پروژه های ارزشمند تری تعریف می شوند و موعد تحویل کار سریعتر خواهد بود.همچنین با گروه بندی موضوعات و افراد هر گروه می توان با انعطاف و سرعت بیشتری موضوعات را پیگیری نمود.

مزایای این نوع بازاریابی چیست؟

نحوه اجرای بازاریابی چابک چگونه است؟

به عنوان مثال برای انجام یک پروژه توسعه نرم افزار اینگونه عمل می کنیم.

در ابتدا تیم ها مشخص می شوند و هر تیم یک فهرست از نیازها و خواسته هایی که از این پروژه انتظار می رود را آماده می کنند.این فهرست ها “یوزر استوری” نام دارد.

سپس از روش “اسکرام” استفاده می شود.که در واقع یک فرد (اسکرام مستر) این لیست ها و خواسته ها را به اجزای کوچک تر و قابل انجام تقسیم می کند و هر تیم مسئول اجرای بخش مشخص شده می باشد.

در ادامه “اسپرینت” مشخص می شود که به معنای دوره ی زمانی مورد نیاز برای انجام وظایف مشخص شده می باشد.

برای بررسی پیشرفت هر بخش از پروژه از “بک لاگ” استفاده می کنیم.بررسی اینکه یوزر استوری ها در اسپرینت های مشخص شده چه پیشرفتی داشته اند و مشکلات و موانع بر سر راه آن ها چیست؟بک لاگ به صورت دوره‌ای روزانه بررسی می شود.

در ادامه مراحل پیشرفت هر امر را مرحله به مشخص می کنیم که هر کاری در چه مرحله ای قرار دارد.اینکه در دست بررسی است،در حال انجام و یا انجام شده است.

پس از انجام وظایف و ایجاد خروجی، از بازخوردها و نتایج کاربران جهت بررسی و توسعه مجدد پروژه استفاده می شود.

ادامه ی مقالات مارکتینگ را دنبال کنید…

دیدگاه خود را بگذارید

avatar