لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۲
286 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اَلتویدز Altoids یک مورد استثنا در برنامه های تبلیغاتی

باید واقع گرا بود؛ که در برخی محصولات، پتانسیل لازم برای اطلاع رسانی وجود ندارد. برای مثال در زمینه ی خوشبو کننده ی دهان تیک تک Tic Tac نعنایی که مدت ها سردمدار این دسته از محصولات به شمار می رفت، توسط التویدز “آب نبات نعنایی شگفت آور” به عقب رانده شد.

آیا این کار می توانست با کمک یک برنامه ی بازاریابی یا محور روابط عمومی PR انجام گیرد؟ احتمالا نه.

در یک بسته ی دو دلاری آب نبات نعنایی، پتانسیل چندانی برای اطلاع رسانی وجود ندارد. در عوض التویدز برای این منظور از تبلیغات چاپی و اهدای نمونه های مجانی آب نبات استفاده کرد. اینها برخی از تیزرهای تبلیغاتی التویدز هستند: “آب نبات های نعنایی با گیرایی بالا به قدرت کونگ فو”، “در موارد غش زبانی توصیه نمی شود!”، “آب نبات نعنایی های التویدز، آنقدر قوی هستند که در جعبه های فلزی بسته بندی می شوند.”

برنامه ی تبلیغاتی التویدز به خودی خود آنقدر جالب بود که احتیاجی به استفاده از هیچ کدام از عناصر اساسی تبلیغ در خیابان مدیسون (برای آشنایی با این جمله مقاله ی باغ وحش دربازار تبلیغات را مطالعه کنید) نداشت. نه حیوانات، نه اشخاص مشهور، نه برهنگی و نه خشونت.

التویدز فقط از دو اصل اساسی که ما همیشه توصیه می کنیم استفاده کرد: بوجود آوردن یک رسته ی کاری جدید (آب نبات نعنای قوی) که در آن اولین باشید و سپس ارائه ی دلیل و انگیزه به مخاطب (قدرت شگفت آور) برای خرید محصول.

گرچه نام التویدز توسط اطلاع رسانی ساخته نشد، ولی موفقیت این نام توانست توجه رسانه ها را به مقدار زیادی جلب کند. امروزه موفقیت و اطلاع رسانی آنقدر مکمل یکدیگر هستند، که به سختی می شود یکی را بدون دیگری بدست آورد.

یادآوری بله، تثبیت نه.

تبلیغات نمی تواند چیزی را تثبیت کند، تنها قابلیت یادآوری دارد.

تنها پس از اینکه یک نام اعتبار لازم را از طریق دیگر، محصولات توسط روابط عمومی به دست آورده باشد، این قابلیت یادآوری، می تواند مهم باشد.

تبلیغات بعنوان عامل ساخت نام تجاری مرده است. ولی بعنوان ابزار نگه دارنده ی نام تجاری، پس از ساخته شدن نام توسط روابط عمومی، زندگی دوباره را شروع کرده است. تنها راه ساخت نام تجاری روابط عمومی است.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات