ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۰۶
664 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

باغ وحش در بازار تبلیغات

همانطور که هنرمندان در جستجوی شهرت هستند، تبلیغات چی ها هم با سرعت به آخرین ایده ی خلاقانه چنگ می اندازند. چند سال پیش حیوانات به خیابان مدیسون هجوم آورند.

یکی از اولین کاراکترهای تبلیغاتی که از باغ وحش خارج شد، خرگوش انرجایزر Energizer بود و بعد رژه ی حیوانات آغاز شد. کوکا کولا با خرس قطبی، بادوایزر Budweiser با مورچه، قورباغه، موش خرما، سگ آبی و در آخر آفتاب پرست. همتای دیگر بادوایزر، بادآیس Bud-Ice در جستجو بود تا حیوان مخصوص خودش را در انحصار بگیرد؛ پس دست اندر کاران تبلیغات از خودشان پرسیدند: آن چه حیوانی ست که بیشتر به او می آید که آبجوی تگری بنوشد؟ بله درست حدس زدید، پنگوئن!

سرویس پستی از عقاب استفاده کرد. مریل لینچ Merrill Lynch بوفالو را نماد خودش قرار داد. تاکوبل Taco Bell، سگ های چی واوا، آل استیت All State، آهو، دریفوس Dreyfus، شیر، امریکن توریستر American Tourister، گوریل، کادیلاک Cadillac، اردک، رنجرور Range Rover، فیل، و BMW، لاک پشت. لاک پشت؟

ماشینی که حرف آخر را در رانندگی می زند، لاک پشت است؟ حداکثر سرعت، کمی بیشتر از سه کیلومتر در روز!

در آخرین آگهی تبلیغاتی دو صفحه ای ماشین مسابقه ی ساترن ویو Saturn Vue از ۲۳ حیوان مختلف استفاده شده بود. خوب حالا استفاده از حیوانات در تبلیغات خوب است یا بد؟ مثل هر سوال دیگری در زمینه ی بازاریابی جواب درست همیشه همین است: بستگی دارد.

بستگی به این دارد که چه چیزی را تبلیغ می کنید. اگر دارید باغ وحش شهر را تبلیغ می کنید، خوب حتما استفاده از حیوانات ایده ی خوبی است. ولی اگر دارید یک اتومبیل را تبلیغ می کنید. احتمالا ایده ی چندان درخشانی نیست.

ولی ذهن خلاق به گونه ی دیگری فکر می کند. اگر تا به حال هیچ کس از حیوانات برای تبلیغ یک اتومبیل استفاده نکرده است، پس حتما ایده ی خوبی خواهد بود و برای اینکه واقعا خلاقیت نشان دهد، مسلما حیوان انتخابی برای تبلیغ یک اتومبیل، حیوانی است که تا به حال به فکر هیچ کس نرسیده است. بنابراین لاک پشت برای تبلیغ BMW انتخاب می شود.

به نظر می آید رژه ی حیوانات همچنان ادامه خواهد داشت. بیش از ۴هزار گونه از پستانداران در اختیار شماست. از یک موش حشره خوار با وزنی معادل ۰.۰۷ اونس گرفته تا یک نهنگ ۱۴۰ تنی. البته نهنگ قبلا توسط پاسیفیک لایف Pacific Life استفاده شده است. ولی اگر علاقه دارید موش حشره خوار موجود است.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “باغ وحش در بازار تبلیغات”

  1. نظری گفت:

    خیلی عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *