ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۴
694 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

از خوب به عالی: چگونه سختگیر باشیم؟ (۱)

در خصوص این نکته که سازمان های رهسپار تعالی سختگیرند اما ظالم نه، سه قانون کاربردی وجود دارد. در این مقاله اولین قانون را بررسی می کنیم.

قانون شماره ۱: زمانی که مردد هستید استخدام نکنید، به بررسی ادامه دهید.

یکی از قوانین تغییر ناپذیر در این خصوص قانون پاکارد است که می گوید: اگر شرکتی بخواهد از سطح خوب به عالی برسد باید همگام با رشد فرد، رشد پاداش داشته باشد، اگر رشد پاداش های سریعتر اتفاق بیفتد؛ هیچ گاه شرکت به مرحله ی تعالی نخواهد رسید.

مدیران شرکت سیرکویت سیتی خود به خود این قانون را رعایت می کنند. وقتی تمام مغازه ها علایم و تابلوهایی از این قبیل برای جلب مشتری داشتند: “بهترین قیمت ها” یا “بهترین اجناس” یا “بهترین انتخاب بعد از کریمس” و غیره؛ سیرکویت سیتی شعار تبلیغاتی اش این بود: “همیشه در جستجوی بهترین افراد.”

وقتی با والتر بروکارت، معاون مدیرعامل این شرکت در زمان رشد فزاینده اش صحبتی داشتیم و از او خواستیم پنج عامل مهمی را که یک سازمان برای رسیدن از سطح متوسط به عالی نیاز دارد را، نام ببرد؛ گفت: “اول، نیروی انسانی، دوم نیروی انسانی، سوم نیروی انسانی، چهارم نیروی انسانی و پنجم نیروی انسانی.”

یکی از تفاوت های اصلی بین شرکت سیرکویت سیتی با شرکت سیلو نیز دقیقا همینجا مشخص می شود. در حالیکه کوپر، مدیرعامل شرکت سیلو، ۸۰درصد وقتش را صرف این می کرد که مغازه های خوب بخرد؛ اولین هدف وورتزل، مدیرعامل سیرکویت سیتی، ایجاد بهترین و حرفه ای ترین گروه مدیریت بود. در زمانی که کوپر به دنبال رشد با حداکثر سرعت بود، سیرکویت سیتی تاکید زیادی داشت تا تمام بخش های سازمان، از راننده ی تحویل کالا گرفته تا معاونت، در دست افراد شایسته باشد. درست در همین زمان شرکت سیلو معروف بود به اینکه حتی ابتدایی ترین امور، مثل تحویل به موقع محصولات را هم نمی تواند به درستی انجام دهد.

یکی از مدیران سیرکویت سیتی می گوید: “ما بهترین افراد را برای ارسال کالا به منازل مشتری ها انتخاب می کنیم، به آنها یونیفرم های خاصی می دهیم، می گوییم صورت خود را اصلاح کنند و آراسته و خوشبو باشند؛ چراکه آخرین نقطه ی تماس ما با مشتری همین افراد هستند.”

با این تفاوت ها در طول پانزده سال سیرکویت سیتی مثل یک راکت اوج گرفت تا حدی که شاخص سهامش نسبت به بازار ۱۸.۵ به ۱ بود؛ و سیلو تنزل کرد و در نهایت توسط یک شرکت خارجی خریداری شد. استراتژی یکسان، افراد متفاوت، نتایج متفاوت.

(منبع: از خوب به عالی، جیم کالینز)

ادامه ی مقالات “از خوب به عالی” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *