ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۲
546 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

از خوب به عالی : نه فقط شرایط مطلوب

دانستن این نکته که در حرکت تدریجی چرخه ی رشد تا به حرکت درآمدن کامل آن، همیشه مجموعه ی شرایط مطلوب نیست، واجد اهمیت است. افرادی که می گویند: “ما با محدودیت ها و مشکلاتی مواجه بودیم که مانع از حرکت های دراز مدت با می شد”، باید بدانند که شرکت های رهسپار تعالی با همین شرایط و با رویارویی با حقایق ناخوشایند به مراتب بالا رسیدند.

در کنار همه ی اینها شرکت های رهسپار تعالی با فشارهای وارده از سمت وال استریت هم مواجه بودند. اخباری که وال استریت از این شرکت ها منتشر می کرد فشار روانی زیادی به آنها وارد می کرد.

اما در همین زمینه دیوید ماکسول، مدیرعامل شرکت فانی می، گفت: “من با کسانی که می گویند نمی توانند یک شرکت بزرگ و پاینتده بسازند چراکه وال استریت به آنها اجازه نمی دهد. مخالفم. خود ما با تحلیل گران در ارتباط بودیم و آنها را از اهداف و عملکردهای خود آگاه می کردیم. ابتدا بسیاری از افراد این راه را نمی پذیرفتند و ترجیح می دادند تسلیم شوند. اما وقتی با روزهای سخت مواجه شدیم و در واکنش به آن سعی کردیم هر سال عملکرد بهتری داشته باشیم، بعد از چند سال به دلیل دستاوردهای واقعی که عایدمان شده بود، ارزش سهام مان بالا رفت و ما هرگز به عقب باز نگشتیم.”

بدانیم که: شرکت های رهسپار تعالی هم مثل شرکت های هم تراز، تحت فشارهای کوتاه مدت وال استریت قرار گرفتند. اما برخلاف شرکت های هم تراز، به رغم این فشارها، به واسطه ی دو عامل بردباری و نظم، از روش تکامل تدریجی تا پیشرفت پیروی می کردند و سرانجام، حتی طبق شاخص های موفقت وال استریت نیز، به دستاوردهای چشمگیری نایل گشتند.

ما متوجه شدیم که مهم ترین اصل، در مهار کردن چرخه ی رشد این است که بتوان بر فشارهای کوتاه مدت چیره شد. شرکت آزمایشگاه های ابوت، روش جالبی برای این کار داشت.

آنها در ابتدای سال به تحلیل گران وال استریت می گفتند که می خواهند سودهای خود را در پایان سال، به میزان ۱۵ درصد افزایش دهند. اما در درون سازمان یک هدف ۲۵ تا ۳۰ درصدی را برای خود در نظر می گرفتند. در پایان سال میزان افزایش سود از میزان انتظار تحلیل گران بیشتری بود و از رقم رشد واقعی پایین تر بود. اما با این راهکار فوق العاده آنها می توانستند کنترلی بر فشارهای کوتاه مدت و در ضمن سرمایه گذاری روشمندی برای آینده داشته باشند.

با همین ترفند، جای تعجب نیست که شرکت ابوت همیشه بعنوان یک شرکت موفق از سوی وال استریت برگزیده می شد. در واقع همه ی شرکت های رهسپار تعالی سعی داشتند همزمان با رشد تدریجی خود به گونه ای موثر، فشارهای وال استریت را خنثی کنند و از نظر آنان این دو امر هیچ تناقضی با هم نداشت.

آنها تمام قوای خود را صرف کسب دستاوردهای بیشتر می کردند، آنها اکثرا در تلاش بودند تعهدات خود را در کوتاه ترین مدت انجام دهند و همچنان که به نتایج بیشتر و بهتری دست می یافتند و چرخه ی حرکت شان شتاب می گرفت، سرمایه گذاران با اشتیاقی عظیم به سوی آنان می شتافتند.

(منبع: از خوب به عالی، جیم کالینز)

ادامه ی مقالات “از خوب به عالی” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *