ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۴
531 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

از خوب به عالی : تاثیر چرخه رشد

شرکت های رهسپار تعالی این حقیقت ساده را دریافته بودند که قدرت زیادی در حرکت تدریجی و حصول دستاوردها نهفته است. وقتی این کار را به نحوی انجام دهید که مردم روند حرکت شما را ببینند و احساس کنند، آن گاه با شور و شوق به سوی شما می آیند. ما این را تاثیر چرخه ی رشد نامیدیم و این نه تنها در مورد سرمایه گذاران بیرونی، بلکه در خصوص گروه های موسس درونی نیز صدق می کند.

ما در واقع بر آن بودیم که جواب این سوال را پیدا کنیم که شرکت های رهسپار تعالی، چگونه مردم را به مشارکت تشویق می کنند؟ اما در کمال حیرت متوجه شدیم که موضوع مشارکت، مهم ترین چالش مدیران این شرکت ها نیست.

بدانیم که: بدیهی است که شرکت های رهسپار تعالی، تعهدات خود را به خوبی انجام می دادند و از مشارکت مردمی فوق العاده ای برخوردار بودند؛ اما مساله اینجاست که آنها هرگز وقت زیادی را به تفکر در این مورد اختصاص ندادند.

مدیران شرکت های رهسپار تعالی، مایل نبودند از همان ابتدا، اهداف بزرگ خود را به عموم اعلام کنند. برعکس، آنها شروع به گرداندن این چرخه در راستای فکری خود کردند و پس از اینکه چرخه ی رشد آنها شتاب گرفت، رو به مردم کرده و گفتند: ببینید، اگر ما پیوسته این چرخ را حرکت دهیم، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانیم کاری را انجام دهیم.”

بدانیم که: وقتی چرخه ی رشد به جای شما حرف می زند، لازم نیست با شور و شوق اهداف خود را بازگو نمایید. خود مردم با دیدن شتاب چرخه ی رشد، به این نتیجه می رسند: “خیلی عالیست، اگر ما به این کار ادامه دهیم، ببینید به کجا می توانیم برویم!” مردم بین خود تصمیم می گیرند که این حقیقت بالقوه را به نتایج عینی تبدیل کنند، هدف تقریبا خود به خود به وقوع می پیوندد.

با خود فکر کنید که افراد شایسته بیش از هر چیزی خواهان چه هستند؟ آنها می خواهند بخشی از تیم برنده باشند. آنها می خواهند در حصول دستاوردهای قابل رویت و ملموس نقش داشته باشند. آنها می خواهند هیجان موثر بودن را در چرخه ای که با سرعت تمام حرکت می کند احساس کنند.

افراد شایسته وقتی تصمیم ساده ای را می بینند که حاصل رویارویی با حقایق دردناک بوده است می گویند: “این کار به نتیجه خواهد رسید. من را هم در گروه خود بپذیرید.” مردم وقتی اتحاد یکپارچه ی گروه مدیران را در لوای برنامه ای ساده و به دور از خودخواهی و همچنین ویژگی های خاص مدیریت سطح پنجم را می بینند، از بدگمانی خود دست برمی دارند.

وقتی مردم کم کم نیروی جادویی این شتاب را حس می کنند؛ وقتی کم کم نتایج مملموس را می بینند، وقتی می توانند حس کنند که چرخه ی رشد سرعت می گیرد؛ آن گاه بخش اعظمی از آنان مشتاقانه تمایل دارند که شانه های خود را زیر این چرخ بگذارند و آن را به سمت جلو فشار دهند.

(منبع: از خوب به عالی، جیم کالینز)

ادامه ی مقالات “از خوب به عالی” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *