ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۸
404 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : تنها راه برجسته بودن

چند دهه قبل، وقتی «اندرو ویل» به دانشکده ی پزشکی دانشگاه هاروارد رفت، برنامه های درسی بسیار شبیه برنامه های امروزی بود. تمرکز روی بهترین پزشک شدن بود، نه روی به چالش کشیدن نظام پزشکی. اما ویل مسیر متفاوتی را نسبت به همکلاسی هایش برگزید.

امروزه کتاب های او بیش از میلیون ها جلد فروش داشته است. او از اینکه نوشته ها، سخنرانی ها و کلینیک هایش توانسته به صدها هزار نفر کمک کند، خشنود است. او بسیار بسیار ثروتمند است. او کاری را انجام داد که همه ی همکلاسی هایش انجام آن را ریسک می دانستند و اکنون اکثر آنان پزشکانی هستند که از شدت کار زیاد، خسته و فرسوده اند و از نظامی که به آنها یاد داده که کار کنید تا پیروز شوید، خشمگین هستند.

اندرو ویل نشان داد «در امان بودن خطرناک است». ما اغلب زمانی که مورد انتقاد قرار می گیریم سعی می کنیم که بازخوردهای منفی خود را پنهان کنیم و اغلب گمان می کنیم دیگر موفق نخواهیم شد. اگر تنها راه شکست موانع، خاص بودن است و تنها راه، برای اجتناب از انتقاد و خسته کننده بودن، در امان بودن است، خب این یک انتخاب است که باید داشته باشیم. این طور نیست؟

شما پروژه نیستید!

وقتی از پروژه ای انتقاد می شود به این معنی نیست که از شما انتقاد شده است. حقیقت این است که به ما یادآوری می کند که در این قسمت از گاو بنفش بودن، بدون آمادگی عمل کرده ایم. افرادی که درگیر پروژه ای هستند و مورد انتقاد قرار نمی گیرند سرانجام شکست خواهند خورد.

تا به حال پیش آمده که به علت ناکارآمدی و بی دقتی در شغل خود مورد انتقاد قرار بگیرید؟ مطمئنا چنین اتفاقی افتاده است. اما این اشتباهات هیچ ارتباطی به تجربیات و تلاش های شما برای گاو بنفش بودن، ندارد. وقتی شما کاری را خراب می کنید، انتقاد از این خرابکاری و یا شکست درست است، اما این شما نیستید که مورد انتقاد قرار می گیرید، این نظریه ی شماست که مورد انتقاد واقع می شود.

بزرگترین و مشهورترین هنرمندان، نمایشنامه نویس ها، طراحان اتومبیل، آهنگسازان، کارگردان های هنری تبلیغاتی، نویسندگان و مدیران، همه لغزش های قابل توجهی داشتند و مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته اند.این شکست ها و انتقادها بخشی است که باعث شد آنها به چنین موفقیت هایی برسند. لغزش های آنها باعث شد تا یاد بگیرند حرفی تازه و شاخص و به دور از تکرار کارهای گذشتگان بزنند تا بتوانند موفق شوند.

بنابراین اگر بخواهیم برنده باشیم باید شاخص باشیم و کسل کننده نباشیم.(گاو بنفش باشیم). کسل کننده بودن، همیشه پرخطرترین راهکار است. افراد هوشمند در کار تجارت این را می دانند و در تلاشند که این بخش ریسک پذیر فرآیند را کاهش دهند.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *