ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۷
1,768 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : مشکل این گاو

اگر گاو بنفش بودن این قدر آسان است و راه موثری برای گریز از این به هم ریختگی است، پس چرا هرکسی این کار را انجام نمی دهد؟

چرا بنفش بودن این قدر مشکل است؟ بسیاری از افراد مایلند که شما باور کنید ایده های شما بزرگ اند و محصول، صنعت یا شرکت آنها نمی تواند از ایده های بزرگ حمایت کند. البته این باور بی معنی است.

گاو بنفش بسیار نادر است زیرا مردم ترسو هستند. اگر شما خاص باشید احتمال دارد بعضی افراد شما را دوست نداشته باشند، و این بخشی از تعریف خاص بودن است. هرچه ریسک کمتر شود، توجه هم کمتر خواهد شد. تیر انتقاد به سوی کسانی نشانه می رود که شاخص هستند.

شکست خوردن را کجا یاد گرفتید؟

اگر شما مثل اکثر آمریکایی ها باشید، آن را در کلاس اول دبستان یاد گرفته اید؛ زمانی که آموختید در امان بودن، یعنی متناسب و خوب بودن. زمانی خوب و در امان بودید که داخل خطوط را رنگ کنید، در کلاس زیاد سوال نپرسید و مطمئن باشید هر کاری که انجام می دهید، همان تکالیفی است که از شما خواسته شده است. ما مدارسمان را مثل کارخانه هایمان اداره می کنیم. از بچه ها می خواهیم در یک صف بایستند، آنها را در بسته هایی به نام پایه های تحصیلی می چینیم و سخت کار می کنیم تا خطایی رخ ندهد، کسی جلو نباشد، بسته ای از پشت نیفتد، نظم به هم نخورد و کسی دردسر درست نکند.

اینها بهترین راههای پیشگیری از شکست هستند. در مدرسه این روش ها خوب عمل می کنند. افسوس که این قوانین الگویی را برای افراد تعیین می کنند (مثل کارفرمای شما؟) و این الگو و طرح بسیار خطرناک است. اینها قوانینی هستند که نهایتا منجر به شکست می شوند.” در یک بازار شلوغ متناسب بودن، شکست است. در یک بازار شلوغ باید گاوی بنفش باشید، شاخص نبودن، همان دیده نشدن و نامرئی بودن است.”

از آنجایی که تقریبا همه از این گاو بی خبرند، شما حتی با کمی تلاش می توانید خاص باشید و فوق العاده عمل کنید.

بنابراین دو گزینه پیش رو داریم: نامرئی و ناشناس باشیم و در امان بمانیم بدون اینکه کسی از ما انتقاد کند و یا بزرگ و منحصر به فرد باشیم و فرصت گاو بنفش بودن را پیدا کنیم.

براساس روزنامه ی نیویورک تایمز، خیابان آمستردام شامل ۱۴ ساختمان است که ۷۴ رستوران در آن قرار دارد. مطلب قابل توجه اینکه رستوران ها بسیار خسته کننده هستند. آنها غذاهای بیست الی سی فرهنگ مختلف را ارائه می دهند، این غذاها گاهی خوب هم هستند، اما چندان چیز خاصی که قابل توجه باشد در این مکان ها وجود ندارد. این رستوران ها نسبت به چندین رستوران جالب و دیدنی نیویورک بسیار بی روح و خسته کننده هستند. چرا؟

معلوم است. پس از صرف پول و زمان بسیار زیاد برای افتتاح رستوران، دیگر حوصله ای برای ریسک های بعدی نمی ماند و رستورانی که خسته کننده باشد، چندان مورد توجه قرار نمی گیرد. 

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *