ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۹/۲۳
262 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارآفرینان اینترنتی در مسابقه‌ای وارد شده‌اند که برای پیروزی در آن باید دانش زیادی درباره‌ی اینترنت و بازاریابی آنلاین داشته باشند. به‌خاطر این‌که، مهم‌ترین عامل موفقیت در این راه، جذب هر چه بیشتر مشتری است. برای کارآفرینان اینترنتی، هدف فروش حداکثری محصولات و یا خدمات ارائه شده است.

کارآفرینان اینترنتی برای رسیدن به این هدف چه‌کاری باید انجام دهند؟

آن‌ها باید از ابزارهایی استفاده ‌کنند که در حال حاضر بسیاری از کسب‌وکارها برای جذب مشتری و فروش بیشتر از آن بهره می‌برند. امروزه برای داشتن موفقیت در فروش نیاز است از اینترنت و سایت‌های اینترنتی استفاده کرد. با استفاده از سایت‌های اینترنتی این امکان به‌وجود آمده است که بتوانند همیشه در دسترس مشتریان باشند و یک تلاش حتی بین‌المللی برای فروش محصولات خود داشته باشند.

به‌عبارت‌دیگر، کارآفرینان اینترنتی باید تلاش کننده رویکردهای خلاقانه‌ای در زمینه‌ی طراحی و ساخت وب‌سایت خود داشته باشند.

بسیاری از کسب‌وکارها هنوز نسبت به بازاریابی اینترنتی و ساخت وب‌سایت آگاهی لازم را ندارند و نمی‌دانند چرا باید وقت و سرمایه‌ی خود را برای آن صرف کنند. در حال حاضر با ارزش‌ترین و پرفروش‌ترین فروشگاه در سرتاسر دنیا یک فروشگاه اینترنتی است که محصولات را از این طریق به فروش می‌رساند.

مردم برای این‌که به طیف وسیعی از محصولات دسترسی داشته باشند از اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی استفاده می‌کنند و کارآفرینان اینترنتی باید کاملاً نسبت به آن آگاهی داشته باشند. به‌دلیل رقابت شدید در بین فروشگاه‌های اینترنتی برای ساخت و طراحی یک سایت باید خلاقانه و هوشمندانه عمل کرد. در ادامه رویکردهای مهمی را برای موفقیت در فروش محصولات بررسی می‌کنیم.

        رویکردهای خلاقانه

۱ ـ سئو دوست شما است

مطمئناً کسانی وجود دارند که سئو را به‌عنوان یک ابزار خلاقانه در طراحی وب‌سایت قبول ندارند؛ اما در حقیقت سئو یکی از خلاقانه‌ترین رویکردهای بازاریابی وب‌سایت است. باعث تعجب است که کسب‌وکارهای کوچک هنوز اطلاعی از توانایی‌های سئو ندارند و از آن برای وب‌سایتشان استفاده نمی‌کنند. کارآفرینان اینترنتی، نباید معجزه‌ی سئو را نادیده بگیرند این باعث عدم رشد کافی تجارتشان می‌شود.

سئو برای هر کسب‌وکاری با هر نوع محصولی فوق‌العاده است و باید آن را جدی گرفت. سئو موجب می‌شود کاربرانی که به‌دنبال محصولاتتان هستند به‌سرعت و به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. یک سئو قوی بر روی سایت باعث می‌شود ترافیک ورودی افزایش داشته و مخاطبین بیشتری از محصولاتتان بازدید کنند. اگر یک کاربر محصولات و یا خدمات شما را در گوگل جستجو کند بهترین نتیجه‌ی ممکن این است که سایت شما در سه پیشنهاد اول قرار داشته باشد.

بیش از ۲۰۰ روش برای بهینه‌سازی سایتتان وجود دارد که کارآفرینان اینترنتی باید به آن‌ها توجه داشته باشند. همچنین سئو با استفاده از کلیدواژه‌های خاص پیاده‌سازی می‌شود که اگر افراد آن کلیدواژه را جستجو کنند انتظار می‌رود سایتی که سئوی قوی‌تری دارد در رتبه‌ی بالاتری قرار بگیرد.

اما نکته‌ای که باید در ذهن داشته باشید این است که نباید انتظار کسب نتیجه‌ی فوری داشته باشید. فرآیندهای زمان‌بری در سئو وجود دارد که برای رسیدن به هدفتان باید صبور باشید که آن‌ها انجام شوند.

اول‌ از همه، اصول مقدماتی را یاد بگیرید و بدانید که چطور می‌توانید پیشرفت خود را اندازه‌گیری کنید. مشخص کنید کدام یک از کلیدواژه‌ها بیش‌ترین ترافیک را وارد سایتتان می‌کنند. این باعث می‌شود کلیدواژه‌ها را هدفمندتر انتخاب کنید؛ موضوعی که بیشترین تأثیر را در پیشرفت کارتان دارد.

در انتها، مشتریان هدف خود را شناسایی کنید، کسانی که محصولاتتان را خریداری کرده‌اند. دقت کنید آن‌ها از چه کلیدواژه‌هایی استفاده کرده‌اند. چون افزایش ترافیک هدف نهایی نیست بلکه فروش بیشتر چیزی است که کارآفرینان اینترنتی به‌دنبال آن هستند.

          سئو

۲ ـ کارآفرینان اینترنتی باید ابزارهای آنلاین ایجاد کنند

یکی از مهم‌ترین کارهایی که یک کارآفرین اینترنتی باید انجام دهد این است که اطلاعات تماس مشتریان خود را به‌دست آورد. در این راه باید خلاقانه رفتار کنید و کاری انجام دهید که آن‌ها به‌صورت داوطلبانه اطلاعات تماس خود را در اختیارتان قرار دهد. با داشتن اطلاعات تماس و آدرس ایمیل مشتریان خود می‌توانید به‌صورت پیوسته با آن‌ها در ارتباط باشید و محصولات و خدمات جدید خود را معرفی کنید.

پیشنهاد ما داشتن یک ابزار آنلاین است. در این ابزار آنلاین افراد اطلاعات موردنیازتان را وارد می‌کنند و در مقابل شما به آن‌ها یک هدیه می‌دهید. این هدیه می‌تواند یک کتاب الکترونیکی، کد تخفیف و یا یک ویدیوی آموزشی باشد. این یکی از رویکردهای خلاق برای سایتتان است که می‌تواند به‌صورت مستقیم اطلاعات موردنیازتان را از مشتریان کسب کند. داشتن اطلاعات مشتریان از جهت‌ها مختلف دارای اهمیت است. یکی از مهم‌ترین فواید آن استفاده از آن‌ها برای بازاریابی ایمیلی است.

بنابراین، کارآفرینان اینترنتی برای رشد بازاریابی کسب‌وکار خود می‌توانند ابزار آنلاین منحصربه‌فرد خود را طراحی کرده و در وب‌سایتشان قرار دهند.

۳ ـ استفاده از محتوای تعاملی

کارآفرینان اینترنتی باید محتوایی تولید کنند که برای افراد جالب باشد و بخواهند درباره آن صحبت کنند. این باید یکی از اهداف اصلی شما در هنگام برنامه‌ریزی رویکردهای بازاریابی وب‌سایت باشد.

 این‌که بعضی از وب‌سایت‌ها از محتوای تعاملی برای جذب مشتری بیشتر استفاده نمی‌کنند واقعاً جای تعجب دارد. این یک رویکرد بی‌نظیر است و باعث می‌شود مشتری با محتوای تولیدی درگیر شود. انتخاب نوع محتوا به شما و کسب‌وکارتان بستگی دارد. این محتوا باید هوشمندانه طراحی شود که هم سرگرم کننده باشد و هم با کسب‌وکارتان در ارتباط باشد.

 افراد وقتی با محتوای سرگرم کننده برخورد می‌کنند علاقه دارند آن را برای دوستان خود ارسال کنند و آن‌ها را تشویق به خواندن آن محتوا کنند. این همان چیزی است که یک کارآفرین اینترنتی نیاز دارد، جذب مشتری بیشتر.

 در این راستا تنها کاری که باید انجام دهید مدیریت درست گفتگوها است و اجازه ندهید که از مسیر اصلی خود خارج شود.

         رویکردهای خلاقانه برای کارآفرینان اینترنتی

۴ ـ تولید محتوای با کیفیت

احتمالاً انتظار این را داشته‌اید که یکی از روش‌های خلاقانه برای کارآفرینان اینترنتی تولید محتوای با کیفیت باشد. این غیر ممکن است که یک وب‌سایت بدون داشتن محتوای با کیفیت به موفقیت دست پیدا کند؛ بنابراین، برای تولید محتوای هدفمند و با ارزش نیاز است از تمام تمرکز و اطلاعات خود استفاده کنید.

 محتوایی که بسیاری از وب‌سایت‌ها تولید می‌کنند یک محتوای معمولی است و از کیفیت بالایی برخوردار نیست؛ بنابراین نباید از آن‌ها الگو بگیرید. شما باید محتوایی تولید کنید که علاوه بر جذاب بودن مشتری را وادار به خرید کند. اول‌ازهمه، مشتریان هدف خود را تعیین کنید و آن‌ها را در ذهن داشته باشید و مطابق با خواسته‌های آن‌ها محتوای موردنظر را تولید کنید.

چه چیزی چشم آن‌ها را می‌گیرد؟ چه چیزی باعث جلب توجه آن‌ها خواهد شد؟ چه چیزی به آن‌ها ارزش می‌دهد؟ چه چیزی آن‌ها را متقاعد خواهد کرد که بمانند و خرید کنند؟

زمانی که آن‌ها را مجاب به خرید کنید توانسته‌اید به هدف نهایی خود دست پیدا کنید.

۵ ـ کارآفرینان اینترنتی باید یک صفحه‌ی پرسش‌های متداول ایجاد کنند

کارآفرینان اینترنتی در راستای پیشبرد اهداف بازاریابی خود نیاز دارند برای وب‌سایتشان یک صفحه‌ی پرسش‌های متداول طراحی کنند. این کار خلاقانه دارای فواید بسیاری است که با دیگر روش‌ها متفاوت است.

 اول‌ازهمه، یک سرویس بسیار عالی را برای بازدیدکنندگان سایت ایجاد کرده‌اید. دوم، توانسته‌اید حس رضایت و راحتی را فراهم آورید. همچنین این کار باعث می‌شود حس اعتماد بیشتری بین تجارتتان و افراد به‌وجود آید. کسب اعتماد کلید تبدیل شدن افراد به مشتریان ثابت است.

واضح است کاربرانی که از وب‌سایت شما دیدن می‌کنند یک دلیل مشترک برای این کار دارند. آن‌ها به‌دنبال جواب برای سؤالات خود درباره‌ی کسب‌وکارتان هستند. معمولاً صاحبان کسب‌وکار با ایجاد یک پست، اطلاعاتی را درباره‌ی خود و کسب‌وکارشان ارائه می‌دهند.

 بااین‌حال، کاربران به‌دنبال روش‌های سریع و آسان برای به‌دست آوردن پاسخ هستند. این همان‌جایی است که صفحه سؤالات متداول کاربرد پیدا می‌کند. شما باید به‌دقت به سؤالات متداول مشتریان در آن صفحه پاسخ دهید و در صورت نیاز به توضیح بیشتر منابع اضافی مانند پست‌های وبلاگ را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

 به یاد داشته باشید پاسخ‌های شما باید صادقانه و صریح باشد تا اعتماد مشتریان را کسب کنید.

         رویکردهای خلاقانه

کارآفرینان افرادی هستند که با ایجاد یک کسب‌وکار به‌دنبال کسب درآمد و ارتقاء جایگاه اجتماعی خود هستند. بسیاری از کارآفرینان اطلاعات زیادی پیرامون بازاریابی اینترنتی و نحوه‌ی فروش محصولات خود از این طریق ندارند. یکی از بهترین روش‌ها برای بازاریابی و معرفی محصولات و یا خدمات خود به افراد طراحی و ساخت وب‌سایت است؛ اما همان‌طور که می‌دانید وب‌سایت‌های زیادی در سطح اینترنت وجود دارد و برای این‌که بتوانید در این رقابت پیروز شوید نیاز به خلاقیت و ایده‌های جدید دارید. در این مقاله اطلاعات و ایده‌های با ارزشی در اختیار کارآفرینان اینترنتی قرار داده شده است.

 

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *