ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۷
498 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چهار ایده ی بنیادی برای یک کارآفرین

ایده ی اول: نظریه ای وجود دارد که ما آن را افسانه ی کارآفرینی می نامیم. این نظریه می گوید:
کسب و کارهای مختلف توسط کارآفرینانی شروع می شود که سرمایه خود را برای کسب سود بیشتر به خطر می اندازند». اما باید گفت این یک اشتباه محض است. در واقع دلایل اصلی که باعث می شود افراد کسب و کاری را شروع کنند، ارتباط بسیار کمی با اصول کارآفرینی دارد و امروزه داشتن این باور و عقیده غلط، مهمترین عامل شکست مشاغل کوچک است. فهمیدن افسانه کارآفرینی و پیروی از درک صحیح آن، می تواند به خلاقیت در کسب و کار و توسعه آن منجر شود.

ایده دوم: امروزه یک تغییر اساسی در مشاغل کوچک در حال رخ دادن است که من آنرا تحول کلی می نامم. نه به این خاطر که باعث تغییر روش ما در نحوه انجام کار می گردد، بلکه به این خاطر که باعث تغییر خود ما شده و بقای کسب و کارمان را تضمین می کند.

ایده سوم: در قلب تحول کلی، فرآیندی پویا وجود دارد که ما آنرا فرآیند توسعه کسب و کار مینامیم. این فرایند به ما می آموزد که هر گاه کاری سیستم سازی شود و به طور جدی توسط صاحب آن کسب و کار کوچک کنترل شود دچار دگرگونی خواهد شد. این دگرگونی در توسعه کسب و کار قدرتی ایجاد خواهد کرد که هر کسب و کار کوچکی را به طور باور نکردنی به یک سازمان برجسته با بازدهی بالا تبدیل می کند. تجربه به ما نشان داده اگر یک کسب و کار کوچک سیستم را در تمام فعالیت هایش دخیل کند و از آن برای کنترل امور در راستای رسیدن به هدف نهایی خود استفاده کند، همیشه جوان و پر رونق باقی خواهد ماند. کسب و کاری که این فرآیند را در نظر نگیرد (که متأسفانه اکثرا در نظر نمی گیرند)، مدیریتش بر پایه شانس و اقبال بوده و ممکن است رکود و ورشکستگی دامنگیرش شود.

ایده چهارم: صاحبان مشاغل کوچک باید از فرآیند توسعه کسب و کار به طور منظم و گام به گام استفاده کنند تا قادر باشند نتایج حاصل از آنرا پیش بینی نموده و بدین طریق، کسب و کارشان را رونق دهند.

به جرئت می توان گفت که هنوز هیچ سازمانی نتوانسته برای توسعه مشاغل کوچک، دروس مربوط به تحول کلی و فرآیند توسعه کسب و کار را جامه عمل بپوشاند. باید توجه کرد که این فرآیند یک اقدام جادویی نیست و به همراه آن باید تلاشهای زیادی انجام داد. اما همیشه مطلوب و رضایت بخش بوده و می دانیم تنها چیزی است که شما را قادر می سازد تا کنترل کافی بر روی کار خود داشته باشید و به نتایجی که می خواهید از یک کسب و کار کوچک کسب کنید، دست یابید. به راستی که این درسها زندگی و کسب و کار شما را دگرگون خواهد کرد.

منبع: افسانه ی کارآفرینی ( مایکل گربر)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *