ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۳/۱۳
860 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
مدیریت از طریق تغییر

تغییر و تحول در شرکت های موفق، دائمی است.تحول ممکن است به معنی تحول شیفت های روزانه، پیشنهاد ایجاد سیستم خدمات مشتریان ۲۴ ساعته، آزمودن برخی راه های دیگر برای سبقت گرفتن از رقیب باشد. به هر حال تغییر یک اصل ثابت در دنیای کسب و کار است.

تغییرات ممکن است پذیرفته شود و یا حتی توسط برخی کارمندان با آغوش باز مورد استقبال قرار گیرد، در حالی که دیگر کارکنان حتی در برابر کوچک ترین تغییرات در وضع موجود، مقاومت می کنند.  تغییر فرایندی استرس زاست. حتی آن دسته از کارکنان که موافق تغییرند، در حین گذار از وضع موجود به وضع جدید، دچار استرس می شوند.

قاتل صد در صد انگیزه، ضعف مدیریت مناسب در زمان تغییرات است. کارکنان باید حس کنند که می دانند چه اتفاقی رخ داده و شرکت شان بنیانی مستحکم دارد. آنها هرگز نباید فکر کنند که تغییرا صورت گرفته به دلیل تمایل مدیریت ارشد نبوده بلکه به صورت خود به خود ایجاد شده است.

ایجاد حس تغییر

چه بخواهید چه نخواهید، نمی توانید جلوی تغییر را بگیرید. بعنوان یک شخص، با توجه به سن و سالتان، در مراحل مختلف زندگی از چیزهای متفاوتی لذت می برید.

این قاعده در کسب و کار نیز صدق می کند. هر گاه یک شرکت رشد می کند، اهداف و نیازهای متفاوتی پیدا می کند. از یک شرکت در هنگام راه اندازی هم ممکن است انتظار تغییر داشت، حتی با اینکه در ماه اول موفق بوده وسود کرده است.

شاید شرکت شما به دلیل مواجهه با افزایش رقابت، آماده تغییر شود. از دیگر دلایل شایع تغییر عبارتند از سازگار شدن با فناوری جدید، هموار سازی سلسله مراتب سازمانی و کوچک سازی. یکی دیگر از عوامل تسریع کننده ی فرایند تغییر در محیط کار، تعویض نیروهای کاری است. بعنوان یک مدیر، باید با نوع جدیدی از کارکنان آشنا و هماهنگ شوید.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان، مکس مسمر)

در مقاله ی بعد مراحل چهارگانه ی تغییر را بیان می کنیم…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *