ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۵
391 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی چریکی : فکر میکنید بازاریابی پیچیده است؟

این نکته که بازاریابی پیچیده است را از سر بیرون کنید. بازاریابی برای افرادی پیچیده است که نمی توانند سادگی بازاریابی را درک کنند اما این موضوع یقینا مورد پسند بازاریاب های چریک خواهد بود. آنها کارشان را با یک طرح بازاریابی چریکی آغاز می کنند سپس به آن طرح متعهد می شوند تا آن را به سرانجام برسانند . این مسلما پیچیده نیست.

ما این نکته را در آخر بازگو می کنیم چون یک تصور نادرست شایع درباره بازاریابی است. در بازاریابی به علت این تصور نادرست نسبت به دیگر عوامل سود بیشتری از دست می رود. ما افرادی را می بینیم که همه چیز را درست انجام می دهند تا اینکه آنها بازاریابی را آغاز می کنند و آن زمانی است که دچار اشتباه می شوند . درصورتی که بازاریاب هایی چریک این تصور غلط را ندراند.

بازاریابی معجزه نمی کند و افرادی که انتظار معجزه از بازاریابی دارند فرصت ها را مرتب از دست می دهند. بازاریابی نیازمند صبر و برنامه ریزی است. اگر شما از بازاریابی انتظار معجزه دارید، شکست خواهید خورد. بازاریابی فرصتی است که از کسب و کار خود سود به دست آورید، شانسی است که با دیگر کسب و کارها در زمینه یا صنعت خودتان همکاری کنید و یک فرایند است که بتوانید روابط پایدار برقرار کنید اما اگر فکر میکنید معجزه می کند، خیر نمی کند.

دو نکته مهم را درباره موقعیت کسب و کارتان به خاطر بسپارید :

۱. بسیاری از کسب و کارهای ورشکسته در آمریکا روزگاری بهترین موقعیت در شهر را داشته اند، اما آنها بیش از حد بر این عامل حساب کرده بودند و ۱۹۹ عامل بازاریابی دیگر را نادیده گرفته بودند. مکان و موقعیت خوب برای یک کسب و کار موفق عامل مهمی است ولی اگر بخواهید بازاریابی را نادیده بگیرید و تنها به عامل موقعیت تکیه کنید، قطعا پس از مدتی شکست خواهید خورد.

۲. بهترین مکان و موقعیت در کشور و شهر شما اینترنت است.
افراد به دنبال راه های نویی هستند که بتوانند در یک مکان جدید، به خرید بپردازند. در حقیقت آن راه جدید خرید آنلاین و آن مکان جدید همان اینترنت است. اینترنت بستری است که انتها ندارد و اگر شما در اینترنت نباشید، مکانی را که هر لحظه بهتر می شود، از دست می دهید و پیشرفت نخواهید کرد، چه بسا پس رفت هم بکنید زیرا رقبای شما در این فضا مشغول فعالیت هستند.

(منبع: بازاریابی چریکی، اثر جی کنارد لوینسون)

ادامه ی مقالات “بازاریابی چریکی” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *