ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۱
597 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی چریکی : چیزهایی که بازاریابی محسوب نمی شوند!

با اینکه بازاریابی برای عموم مردم نمایش داده می شود، اما مساوی دانستن بازاریابی با نمایش کسب و کار اشتباه است. شغلی به عنوان نمایش کسب و کار که شامل بازاریابی شود، وجود ندارد. بازاریابی را می توان به عنوان کار فروشندگی، برطرف کننده مشکلات و ترغیب مردم به حساب آورد ولی لحظه ای هم نمی توان آن را به عنوان سرگرم کننده ی جمعی از مردم برشمرد. شخص دیگری وجود دارد که شغل او سرگرم کردن مردم است. شما باید برای افراد، تجربه یک خرید مثبت و عالی را فراهم کنید. شما یک چریک هستید.

بازاریاب های چریک می دانند که فرقی نمی کند که چه میزان تبلیغ کنند، چون مارکتینگ مسلما با تبلیغات فرق دارد. ۲۰۰ سلاح و ترفند برای بازاریابی چریکی وجود دارد که تبلیغات یکی از آنها است. هر اندازه هم شما در تبلیغات موفق باشید نباید ۱۹۹ ترفند دیگر را نادیده بگیرید.

درست است که تبلیغات توسط افراد زیادی دیده می شود و زمان زیادی است که به کار گرفته می شود، اما تبلیغات به تنهایی به اندازه ای که در گذشته موثر بود امروزه تاثیر گذار نیست.

اگر یک وبسایت داشته باشید و انتظار ندارید که خیلی موثر باشد چه می کنید؟ طرح یک کمپین تبلیغاتی می ریزید؟ پس باید منتظر غم و اندوه باشید. PR (روابط عمومی) چطوره؟ آیا به اندازه سابق موثر نیست. پس چه چیزی موثر است؟

بی شک ترکیب روش های مارکتینگ موثر خواهد بود. اگر یک وبسایت دارید و آن را تبلیغ می کنید و می خواهید که یک قرارداد تبلیغاتی ببندید، بدانید که همه اینها موثر هستند و هر قسمت اثر مخصوص به خود را دارد اما سلاح و ترفند های بازاریابی چریکی به هر روشی کمک می کنند تا موثر واقع شوند و این به خاطر ذکاوت و هوشیاری چریک ها است، چون سلاح و ترفند به تنهایی در جنگ باعث پیروزی نمی شود.

به این خاطر است که تبلیغات، ایمیل و تماس تلفنی به تنهایی بازاریابی محسوب نمی شوند. ولی به عنوان یک قسمت از ترکیب و مجموعه روش ها موثر خواهند بود. بازاریابی برابر با هیچ یک از ۲۰۰ سلاح و ترفند به تنهایی نیست بلکه استفاده هوشمندانه از این سلاح ها و ترفند ها است.

همه می دانند که افراد قبل از خرید سری به اینترنت می زنند و اجناس را مشاهده می کنند. آیا آنلاین بودن فوت و فن کسب و کار شما است؟ آنلاین بودن بخشی از ترفند بازاریابی است اما برابر با کل بازاریابی نیست و نیاز به کار زیادی دارد. ما امیدواریم که شما پی ببرید که این چریک ها هستند که با اطلاعات و اقدام خود باعث می شوند تا ترفند های بازاریابی موثر واقع شوند. به طوری که یک عامل بدون دیگری به سختی می تواند این وظیفه را انجام دهد ولی با یکدیگر موثر خواهند بود. ما گلچینی از ترفند های بازاریابی چریکی را گرد آورده ایم تا اطلاعات دقیقی که شما نیاز دارید را فراهم کنیم. عمل به این اطلاعات به شما بستگی دارد به طوری که بدون به کار گیری شما، این اطلاعات بی معنی هستند.

بازاریابی هیچ کدام از این ۲۰۰ سلاح نیست، بلکه خرد استفاده از ترکیب های مختلفی از آنها در شرایط مختلف است.

با ما در ادامه ی این راه همراه باشید.

(منبع: بازاریاب چریکی، اثر جی کنارد لوینسون)

ادامه ی مقالات “بازاریابی_چریکی” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *