ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۳/۲۲
557 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شبکه های اجتماعی، بعد جدید بازاریابی در مراکز خرید و مال ها

شبکه های اجتماعی، خود را بعنوان یکی از اجزای ثابت زندگی همه، یعنی افراد، برندها، محصولات و مراکز خرید، معرفی کرده اند. شبکه های اجتماعی همه جا نفوذ کرده اند: بازاریابی، برنامه های وفاداری، اجاره، فروش فروشگاهی (خرد فروشی) و روابط عمومی.

تا سال ۲۰۱۰، درباره ی اینکه چه تعداد مراکز خرید دارای صفحه فیسبوک هستند یا در صفحه ی فیس بوک خود چند طرفدار دارند، هیچ آمار معتبری وجود نداشت. اما در این سال، شرکت الکساندر بیبج (Alexander babbage) که شرکتی در حوزه ی پژوهش های استراتژیک مصرف کننده ها می باشد، اولین گزارش خود را درباره ی وضعیت شبکه های اجتماعی در مراکز خرید منتشر کرد.

بر اساس گزارش “شبکه های اجتماعی مراکز خرید” شرکت الکساندر بیبج که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، ۷۲% از مراکز خرید از فیسبوک و ۵۷% آنها از توئیتر برای ارتباط با خریداران، استفاده می کنند. این آمار در سال ۲۰۱۵ به بالای ۹۰% رسید.

هر چند این اعداد نشان دهنده درگیری فردی مال ها با شبکه های اجتماعی است؛ با این حال مدیر شرکت الکساندر بیبج معتقد است همچنان پرسش های زیادی بدون پاسخ مانده است. از نظر وی ما همچنان نمی دانیم چه تعداد طرفدار برای مراکز خرید مناسب است.ما از این داده ها چه استفاده ای می توانیم بکنیم؟ این یک چالش واقعی است.

این افراد چه کسانی هستند؟

بر اساس گزارشات، صفحه های شخصی در فیس بوک به طور میانگین ۱۳۰ دوست دارند. ۲۳% از کاربران فیس بوک حساب کاربری خود را حداقل پنج بار در روز چک می گنند. ۴۳% از کاربران مرد و ۵۷%  آنها زن هستند. فیسبوک دارای ۱.۸ میلیارد عضو فعال می باشد یعنی تقریبا از هر ۴ نفر ۱ نفر صفحه ی فعال دارد.

تمرکز روی گوشی های هوشمند

بر اساس گزارش شرکت نیلسن (Nielsen)، روند اصلی در شبکه اجتماعی، حرکت از سیستم های کامپیوتری به گوشی های هوشمند و تبلت ها است. استفاده از شبکه های اجتماعی روی گوشی های هوشمند به شدت افزایش یافت و شبکه های اجتماعی جدید به صورت پیش فرض روی گوشی های هوشمند طراحی شدند.

یکی از مهرم ترین تاثیراتی که این روند روی محصولات و برند ها داشته، تغییر ساختار خدمات مشتریان و برنامه های وفاداری است. امروزه بیش از یک سوم مصرف کنندگان امریکایی تمایل دارند تا به جای استفاده از تلفن یا صحبت حضوری، با استفاده از شبکه های اجتماعی نظرات خود را منتقل کنند.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *